بازسازی ۲۳ پروژه درمانی استان اصفهان در دولت سیزدهم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هم‌زمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم بالغ‌بر ۷۵ پروژه بهداشتی از جمله مراکز جامع سلامت روستایی و خانه بهداشتی در استان اصفهان تکمیل و ۲۳ پروژه درمانی و سایر بخش‌های حوزه سلامت احداث، توسعه، تعمیر و بازسازی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، محسن مصلحی اظهار کرد: هم‌زمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم بالغ‌بر ۷۵ پروژه بهداشتی از جمله مراکز جامع سلامت روستایی و خانه بهداشتی در استان اصفهان تکمیل و ۲۳ پروژه درمانی و سایر بخش‌های حوزه سلامت احداث، توسعه، تعمیر و بازسازی شده است.

وی افزود: تعداد زیادی پروژه‌های عمرانی بنابر منطقه جغرافیایی شهرستان‌ها در سطح استان اصفهان تعریف شده که در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد و همواره نحوه پیشرفت آن مورد بررسی و پیگیری مسئولان وزارتخانه و مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بالغ‌بر ۲۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهر اصفهان و شهرستان‌های استان در حال احداث است؛ همچنین پروژه‌های بزرگ درمانی شهر اصفهان در بیمارستان‌های چمران، فارابی، امام حسین (ع)، فیض، شهید بهشتی و الزهرا (س) قرار دارد.

وی بررسی وضعیت ارائه خدمات، نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و آمبولانس چهار شبکه بهداشت و درمان شرق اصفهان از جمله کوهپایه، هرند، جرقویه و ورزنه را از دیگر برنامه‌های بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دانست.

مصلحی بهره‌برداری و افتتاح دو پروژه مهم را در برنامه سفر یک روزه معاون وزیر بهداشت به اصفهان دانست و گفت: بهره‌برداری از دستگاه پت‌اسکن در بیمارستان فارابی اصفهان یک پروژه منحصر به فرد است که تا قبل از این بیماران برای استفاده از دستگاه پت‌اسکن به استان‌های همجوار و حتی در برخی موارد به خارج از کشور سفر می‌کردند.

وی اضافه کرد: "مرکز جامع سنجش و ارتقا سلامت منابع انسانی " در راستای پیشگیری از فرسودگی شغلی و حفظ و ارتقا سلامت نیروی انسانی بخش‌های مختلف حوزه سلامت و به ویژه کادر درمان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح بود.

مصلحی تصریح کرد گفت: در این مرکز امکان سنجش سلامت روحی و جسمی افراد و ارتقا وضعیت سلامت آنها وجود دارد.

وی هدف از سفر معاون وزیر بهداشت به اصفهان را بررسی وضعیت و مسائل پیش روی حوزه سلامت، درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی دارای مصوبه ریاست جمهوری و سایر پروژه‌ها و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها دانست.

کد خبر 671694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.