مصوبات سفر استاندار به لنجان تا حصول نتیجه دنبال می‌شود

فرماندار شهرستان لنجان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان لنجان که همزمان با سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان برگزار شد ۷۴ مصوبه تصویب و تمام مصوبات تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه _چهارشنبه چهاردهم تیرماه _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز افق‌های امیدبخشی برای توسعه شهرستان لنجان ترسیم شده است، اظهار کرد: مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان تدوین شده است و هر یک از این مصوبات نقطه امیدی برای پیشبرد برخی اولویت‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار اصفهان، تحول بزرگی در شهرستان لنجان ایجاد خواهد شد، افزود: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان لنجان که همزمان با سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان برگزار شد ۷۴ مصوبه به همراه داشت و با توجه به اینکه ثمره اجرایی شدن این مصوبات افزایش امید و اعتماد شهروندان است، انتظار می‌رود تمام مصوبات تا حصول نتیجه و اجرایی شدن با جدیت دنبال شود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: رویکرد مصوبات عمدتاً زیرساختی، عمرانی_فرهنگی، اجتماعی، حمایت از سرمایه گذاران، اقدامات نرم افزاری و اولویت‌هایی است که مورد مطالبه شهروندان و ساکنین شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بوده است.

وی عنوان کرد: مصوبات در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، شهری، فرهنگی، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی، آسفالت و جاده‌ها و… تفکیک و از سوی استانداری اصفهان ابلاغ شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مصوبات با در نظر گرفتن مباحث کارشناسی و برنامه زمان بندی شده یکی پس از دیگری به مرحله اجرا خواهند رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات احداث پایگاه امداد جاده‌ای قلعه آقا در بخش باغبهادران بود که مقرر شد با محوریت فرمانداری شهرستان هماهنگی تعیین دقیق محل اجرا و تحویل زمین به جمعیت هلال احمر انجام گیرد تا جمعیت هلال احمر استان ضمن تهیه طرح اجرایی و نقشه‌های عملیاتی با حمایت فرمانداری و همکاری خیرین احداث این مجموعه را آغاز کند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته همزمان با دهه ولایت و امامت آئین کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای قلعه آقا برگزار خواهد شد.

کد خبر 671555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.