رسیدگی به روستاها جزو اولویت‌های مدیریت استان یزد است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان یزد با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیار گسترده‌ای در روستاها انجام شده گفت: رسیدگی به مسائل روستاها جزو اولویت‌های اصلی مدیریتی یزد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین طالبی در همایش دهیاران استان یزد با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و سالروز عید سعید غدیرخم اظهار داشت: دهیاران استان در روستاهای یزد خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده‌اند و قدردان این زحمات هستیم.

وی با تقدیر از بخشداران یزد خاطرنشان کرد: بخشداران در مناسبت‌های مختلف و مشکلات و مسائلی که وجود دارد دوشادوش دهیاران زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و تلاش دارند که مشکلات روستاها را مرتفع کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد یکی از اولویت‌های مدیریت استان یزد را رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم به ویژه در روستاها است گفت: استاندار یزد نسبت به روستاها توجه بسیار خاص و ویژه‌ای داشته و در حوزه اعتبارات روستایی هم اقدامات و دستورات ویژه‌ای داشته‌اند.

طالبی همراهی دستگاه‌ها و نهادهای استان یزد را در حوزه روستایی خوب ارزیابی کرد و گفت: با همدلی موجود در استان یزد اتفاقات بسیار خوبی در روستاهای استان یزد رخ داده و در مسائل و مشکلات خاص از جمله سیل با همین هماهنگی موفق به رفع مشکلات شدیم.

وی افزود: در سال اخیر ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی برای روستاها و دهیاری‌های استان یزد انجام شد که با این رقم یزد در جایگاه بسیار خوب کسب تسهیلات قرار گرفته است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد تاکید کرد: نگاه ما در تمام فعالیت‌هایی که داریم نگاه خدمت‌گذاری است و امیدواریم که به برکت این ایام اتفاقات خوبی در استان یزد رقم بخورد.

طالبی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی ایران روستاها با تحولات چشم‌گیری همراه بوده خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی ایران توجه به روستاها و توسعه آن از جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/۷۸۱

کد خبر 671548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.