اجرای فاز دوم طرح محدوده مکانی-زمانی تردد ناوگان حمل‌ونقل بار اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: اجرای فاز دوم طرح محدوده مکانی-زمانی تردد ناوگان حمل‌ونقل بار و مدیریت و نظارت هوشمند بر این ناوگان باری یکی از برنامه‌های مهم این سازمان است و از مزیت‌های اجرای این طرح، نبود امکان حضور خودروهای باری در تمام نقاط شهر و ساعات روز است.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اولویت‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در سال جاری اظهار کرد: تجمیع سامانه‌های سازمان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، نظارت هوشمند ناوگان باری و ثبت تخلفات، نظارت هوشمند بر باراندازهای کنار معابر پس از احداث و مدیریت هوشمند (فاز دوم) طرح محدوده مکانی-زمانی تردد ناوگان حمل‌ونقل بار برای هوشمندسازی فرایندهای انجام کار، راه‌اندازی و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل بار (با اولویت توقف‌گاه) برای توسعه و به‌کارگیری ظرفیت‌های مشارکتی از جمله برنامه‌های شاخص برای تحقق سیاست‌های اجرایی این سازمان است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه‌ها افزود: در حال حاضر سامانه‌های حمل بار و باریار ۷۲۴، در موضوعات صدور و تمدید پروانه فعالیت ناوگان بار، پروانه اشتغال راهبران ناوگان بار، پروانه بهره‌برداری شرکت‌های حمل‌ونقل بار، صدور مجوز تردد ناوگان بار، صدور مجوز حمل خاک و نخاله ساختمانی و صدور بارنامه در حال ارائه خدمات به فعالان حوزه حمل‌ونقل بار بوده است که تجمیع این سامانه‌ها با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مدنظر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان اجرای فاز دوم طرح محدوده مکانی-زمانی تردد ناوگان حمل‌ونقل بار و مدیریت و نظارت هوشمند بر این ناوگان باری و ثبت تخلفات را از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان دانست و تصریح کرد: از مزیت‌های اجرای این طرح، نبود امکان تردد خودروهای باری در تمام نقاط شهر و ساعات روز است.

وی ادامه داد: در بعضی موارد شاهد حضور خودروهای سنگین با تناژ بالا در معابر مرکزی شهر در ساعات شلوغ و پرتردد هستیم که با اجرای این طرح، حضور آن‌ها در سطح شهر کنترل می‌شود.

عبدالهی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح منجر به کاهش آلایندگی هوا، روان شدن جریان ترافیک و افزایش ایمنی ترددها خواهد شد.

کد خبر 671431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.