صباغی به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون اصفهان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت ترای اتلون اصفهان امروز با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی انتخابات هیئت ترای اتلون (سه‌گانه) امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ از ساعت ۱۰:۳۰ در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران با حضور احمد نامنی سرپرست فدراسیون ترای اتلون، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجتبی ارشدی دبیر فدراسیون ترای اتلون و اعضای مجمع برگزار شد.

جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در رابطه با مجمع انتخاباتی هیئت ترای اتلون، اظهار کرد: دوومیدانی از قدیم در استان افتخارات زیادی داشته است، در رشته شنا مربی، شناگر و مدیر در تیم ملی داریم و دوچرخه سواری هم شرایط فعالی را طی می‌کند. امیدواریم رئیس هیئتی که انتخاب می‌شود با همکاری روسای هیئت‌های دو و میدانی، شنا و دوچرخه‌سواری شاهد رشد و پیشرفت این رشته در استان باشیم.

برای انتخاب پست ریاست هیئت جلیل رجالی و مجتبی صباغی کاندیدای پست ریاست هیئت ترای اتلون بودند که جلال رجالی به صورت کتبی انصراف خود از این انتخابات را اعلام و در جلسه حضور پیدا نکرد. در نهایت رای گیری انجام شد و صباغی با ۱۹ رای از ۲۰ رای مخوذه در صندوق آرا را کسب و به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون انتخاب شد.

در ادامه الهام اکثیر با ۲۰ رای به عنوان نایب رئیس، سعید مهلکی با ۲۰ رای به عنوان خرانه‌دار، یلدا حسینی با ۱۹ رای به عنوان هیئترئیسه و پژمان پورمتین با ۲۰ رای به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند. 

کد خبر 671419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.