ضرورت تعیین تکلیف سالن‌های ورزشی در سطح مناطق شهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف سالن‌های ورزشی در سطح مناطق شهر گفت: در قالب طرح رصد و طی بازدیدهایی که از مناطق شهر داریم، تکلیف سالن‌های ورزشی مشخص نیست که در این راستا پیگیری‌هایی انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ورزش بانوان حتی یک روز هم نباید در پایگاه‌ها و سوله‌های مدیریت بحران تعطیل باشد، بلکه باید توسعه داده شود. تعطیل کردن ورزش بانوان منجر به نارضایتی شهروندان می‌شود.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه میان سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش، بندی وجود دارد که در راستای مدیریت بهتر بحران و توسعه ورزش بانوان در ۵۲ پایگاه است، سایر پایگاه‌ها نیز در اختیار سازمان ورزش قرار داده می‌شود و سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش در نظر دارد در ۱۱۰ پایگاه دیگر ورزش بانوان را توسعه دهد.

صادقی اضافه کرد: آموزش‌های نظری و مهارتی مرتبط با مدیریت بحران از جمله امداد و نجات، اطفای حریق، کمک‌های اولیه و تمرین‌های عملیاتی به شهروندانی که از این سالن‌ها استفاده می‌کنند، به صورت رایگان ارائه می‌شود؛ به سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش تذکر می‌دهم که ورزش بانوان نباید حتی یک روز هم تعطیل شود، بلکه باید توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف سالن‌های ورزشی در سطح مناطق شهر تصریح کرد: در قالب طرح رصد و طی بازدیدهایی که از مناطق داریم این موضوع به وضوح دیده می‌شود. تکلیف سالن‌های ورزشی مشخص نیست که در این راستا پیگیری‌هایی انجام می‌دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیش‌تر هم در صحن شورای اسلامی شهر تذکر داده بودم که چرا طرحی که یک فوریت آن تصویب شده و مربوط به تعیین تکلیف اماکن ورزشی در مناطق است به صحن نمی‌آید، از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درخواست می‌کنم، طرح مذکور سریع‌تر در صحن شورای اسلامی شهر مطرح و ظرفیت سالن‌های ورزشی بیشتر شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 671379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.