سهم شهرداری زنجان از مالیات بر ارزش افزوده به ۹۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

شهردار زنجان با بیان اینکه سال گذشته سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده ۶۰۰ میلیارد تومان بود، گفت: امسال این رقم به ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد پیدا خواهد کرد که این رقم حق شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز _سه‌شنبه سیزدهم تیرماه_ در نودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سال گذشته توفیقات خوبی در بحث آسفالت‌ریزی شهر محقق شد، اظهار کرد: در قرارداد اولیه با پیمانکار قید شده که هرگونه نقصی در این خصوص بر عهده پیمانکار است.

وی با بیان اینکه امسال نیز مدیریت شهری در آسفالت‌ریزی جلوتر از سال گذشته عمل کرده است، افزود: ۱۰ اکیپ آسفالت‌ریزی دستی و دو اکیپ کمکی در چهار منطقه فعالیت دارند و تنها در شهرک الهیه هفت هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در شهرک‌های اندیشه، خیابان اول شهرک، شبانه آسفالت‌ریزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در بلوار شهید سلیمانی، شهرک شهدا و خیابان ظفر انجام و از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ هزار تن آسفالت‌ریزی شده است، در حالی که در بعضی شهرها طی یک سال تنها ۲۰ هزار تن آسفالت پخش شده است.

فیروزفر با تاکید بر اینکه هزینه آسفالت‌ریزی به ازای هر تن، ۲.۵ میلیون تومان است، ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت‌ها هزینه آسفالت در مقایسه با سال‌های گذشته ۱۰ برابر شده است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده وصول شده که این رقم حق شهرداری است، تصریح کرد: سال گذشته بودجه شهرداری هزار میلیارد تومان بود و امسال مالیات بر ارزش افزوده به ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

شهردار زنجان با اشاره به طراحی ایستگاه‌های اتوبوس گفت: با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت طراحی ایستگاه‌ها، اجرای آن با مشکل مواجه شده است.

کد خبر 671251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.