نیروی زمینی ارتش، سرنوشت نبردهای امروزی را رقم می‌زند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش، سرنوشت نبردهای امروزی را رقم می‌زند و تاثیرگذاری قابل توجهی در حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

به گزارش ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در حاشیه برگزاری همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش، سرنوشت نبردهای امروزی را رقم می‌زند و تأثیرگذاری قابل توجهی در حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه در طی سال‌های اخیر، تحولات چشمگیری را در نیروی زمینی ارتش شاهد بوده‌ایم، افزود: این نیرو توانسته است با حداقل هزینه، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع خود، در مسیر تحول و روزآمدسازی قرار گیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این نمایشگاه، نشان‌دهنده تفاوت‌های اساسی نیروی زمینی حال حاضر با نیروی زمینی گذشته است که خود را برای نبردهای محتمل آینده آماده کرده است. البته اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده است تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی را علیه کشور انجام دهند.

سردار باقری خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش، در ابعاد مختلف فناوری‌های روزآمد از جمله حوزه‌های پهپادی، تجهیزات هوشمند و سلاح‌های کاربردی با وجود نیروی انسانی مؤمن، متعهد و انقلابی، آموزش‌دیده و پای کار، اعتمادسازی مناسبی را برای ملت ایران فراهم می‌کند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیش از حضور در همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش، از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیرو بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای نزاجا در حوزه‌های سلاح‌های کاربردی، انواع تانک، انواع شبیه‌سازها، انواع سامانه‌های جنگالی، نفربر، تجهیزات مخابراتی، خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین قرار گرفت.

کد خبر 671018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.