صعود تیم ملی قطر با کی‌روش به مرحله حذفی جام طلایی کونکاکاف

تیم ملی قطر با پیروزی مقابل مکزیک به مرحله حذفی رقابت‌های جام طلایی کونکاکاف راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال قطر در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات جام کونکاکاف موفق شد تیم ملی مکزیک که صدرنشین گروه بود را شکست دهد و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شود. پیش از این تیم ملی قطر با کسب یک تساوی و یک شکست مقابل هندوراس و هائیتی شرایط خوبی در گروه دوم جام طلایی کونکاکاف نداشت.

اما شاگردان کی‌روش در بازی آخر دست به کاری بزرگ زدند و با یک گل تیم مکزیک را شکست دادند، تا پس از این تیم شش‌امتیازی که دو بازی اول خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود، به مرحله حذفی صعود کنند.

صعود تیم ملی قطر با کی‌روش به مرحله حذفی جام طلایی کونکاکاف

تک‌گل قطر را در این مسابقه مشعل برجام به ثمر رساند و این در شرایطی بود که قطری‌ها مطابق تفکرات کی‌روش یک بازی کاملاً تدافعی را در دستور کارشان مقابل مکزیک قرار داده بودند و با یک شوت به دروازه نهایت بهره را بردند و به مرحله بعدی رسیدند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی قطر که به عنوان میهمان در جام طلایی کونکاکاف شرکت می‌کند، در دوره قبلی این مسابقات به رهبری فلیکس سانچز هم موفق به صعود از گروه خود شده بود و حالا بار دیگر با کی‌روش به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات رسیده است و باید دید پیش‌روی عنابی‌پوشان با کی‌روش تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 670968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.