بازدید از مناطق پایتخت با هدف نظارت بر پروژه‌ها و نیازسنجی برنامه‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازدید از مناطق شهرداری تهران با هدف نظارت بر پروژه‌ها و نیازسنجی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _یکشنبه یازدهم تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش ارائه شده پیرامون پروژه محلات منطقه ۱۳ شهرداری تهران، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر را باید یک مجموعه واحد دانست که با هدف خدمت به مردم مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: هدف از ارائه گزارش‌ها این است که مشخص شود در بودجه ۱۴۰۱ پروژه‌هایی که در حال حاضر مصوبه کمیسیون تلفیق را دارد، چه تعداد بوده است و در چه مرحله‌ای قرار دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: با دو هدف به مناطق مراجعه می‌کنیم، هدف نخست بررسی وضعیت پروژه‌ها و نحوه تخصیص اعتبارات طرح‌ها است و هدف دوم انجام نیازسنجی‌های لازم برای پی‌ریزی طرح‌ها در سال آینده است.

آخوندی تصریح کرد: ضروری است نتیجه اجرای پروژه‌های محله‌ای به مردم گزارش شود، چراکه اجرای این پروژه‌ها کارنامه عملکرد مدیریت شهری است و در سطوح مختلف به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: به عنوان کسانی که پروژه‌ها را شناسایی، بودجه‌ریزی و نظارت کرده‌اند در ارائه گزارش‌ها به نقاط ضعف نیز اشاره خواهیم کرد، چراکه از این طریق خلأها پر خواهد شد.

کد خبر 670754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.