وضع مقررات ویژه برای تردد ماشین‌های سنگین حمل بتن در تهران

معاون ساماندهی و نظارت بر بار و کالای سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای تهران گفت: به منظور نظم دادن و صدور اجازه تردد به ماشین‌های سنگین حمل بتن، مقرراتی وضع شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، احسان واحدی با پرداختن به تردد میکسرهای بتن‌ریزی در سطح پایتخت اظهار کرد: در راستای ساماندهی ناوگان سنگین باری شهر تهران این طرح را با ناوگان حمل بتن در پایتخت آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در گذشته فعالیت میکسرهای بتنی که در سطح شهر تردد داشتند بدون چارچوب بود، افزود: در راستای نظم‌دهی و صدور اجازه تردد به آنها و به دنبال اینکه بتن محصولی خاص و فسادپذیر است و اگر سر زمان مشخص به پروژه نرسد، بی‌کیفیت می‌شود، مقرراتی وضع کرده‌ایم.

معاون ساماندهی و نظارت بر بار و کالای سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای تهران خاطرنشان کرد: تردد این ماشین‌ها منوط به ثبت‌نام در سامانه بارانه شهرداری تهران است. مشخصات ناوگان باید در سامانه ثبت شود و رانندگان ناوگان باید پروانه فعالیت بگیرند؛ اخذ پروانه بر اساس ضوابط خاص همچون سلامت راننده و انجام تست‌های لازم در این حوزه است.

واحدی با بیان اینکه تمام ناوگان باید تاییدیه فنی و عمرانی از معاینه فنی بگیرد، تاکید کرد: آنها حتماً باید نسبت به اخذ باربرگ اقدام کنند، همچنین ناوگان باید مجهز به «جی‌پی‌اس» شود تا اطلاعات ترددی آنها را داشته باشیم و تردد میکسری که از کارخانه به سمت پروژه می‌رود را در سامانه مشاهده کنیم.

کد خبر 670119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.