به کسی رویا نمی‌فروشم/شعار من رویش باورها است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن برای بازگشت به اوج نیاز به پروژه و یک برنامه ریزی ۳ ساله دارد. درحال حاضر ۸۰ درصد بازیکنان فصل پیش قرارداد دارند، تشخیص من این است که با زمان، کمک مدیران و یک هزینه معقول تیم را به جایگاه خوبی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی جدیدی تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه_ در باشگاه قایقرانی ذوب‌آهن با حضور مدیران و معاونین ارشد کارخانه ذوب‌آهن برگزار شد.

محمد ربیعی در این مراسم، اظهار کرد: از مهدی تارتار بابت دوسال حضور سلامتی که در ذوب‌آهن داشت تشکر می‌کنم، افتخاری است در خدمت باشگاه ذوب‌آهن هستم. تا به حال که در لیگ برتر کار می‌کنم جز خدا به دلیل تلاشی که داشتم منت دار کسی نیستم و تنها مربی هستم که در همه لیگ‌ها حضور داشتم و به مرور زمان به لیگ برتر آمدم.

وی ادامه داد: در مس رفسنجان یک پروژه ۴ سال داشتیم که سیر صعودی را هم طی کردیم. طبق صحبتی که با مدیران ارشد باشگاه ذوب‌آهن داشتم، گفتم فوتبال برای من یک کار پروژه‌ای است و بلد نیستم رویا بفروشم بلکه واقع بینانه صحبت می‌کنم. کار در فوتبال باید با برنامه ریزی و زمان پیش برود، فلسفه کاری فوتبال تولید، زمان و در نهایت بهره برداری است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه باشگاه ذوب‌آهن به دلیل قدمت، اصالت و هواداران خوبی که دارد شرایط را درک می‌کنند، گفت: ذوب‌آهن برای بازگشت به اوج نیاز به پروژه و یک برنامه ریزی ۳ ساله دارد. درحال حاضر ۸۰ درصد بازیکنان فصل پیش قرارداد دارند، تشخیص من این است که با زمان، کمک مدیران و یک هزینه معقول تیم را به جایگاه خوبی برسانیم. وقتی باشگاه‌های بالای جدول هزینه می‌کنند، ما هم باید توان جنگ با آنها را از لحاظ بودجه داشته باشیم.

ربیعی افزود: بحث ساخت بازیکن و فعالیت در رده پایه ذوب‌آهن خوب است، اما باید تیم سازی هم صورت بگیرد که ابزار خود را نیاز دارد. به تمام هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان قول می‌دهم که با تمام توانم برای نام ذوب‌آهن بجنگم، شعار من رویش باورها است و در اولین تلاشم رویش یک باور جدید برای بازیکنان است که بدانند در چه جای بزرگی بازی می‌کنند. رویش باورها در کنار فلسفه بازی که مدنظر دارم اتفاقات خوبی را رقم می‌زنم.

کد خبر 670096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.