اجرای تعهدات طرح نهضت ملی مسکن در اصفهان تا ۱۴۰۳

استاندار اصفهان گفت: در بخش ساخت مسکن، استان اصفهان متعهد شد تا پایان ۱۴۰۳، مسکنی که بر عهده دارد را بسازد و در بخش راه نیز قرار شد در جلسه مجزایی مباحث راه استان بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه_ پس از جلسه شورای مسکن استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از مشکلاتی که از باب زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن و تأمین مالی وجود داشت امروز مورد بررسی قرار گرفت و مجوزهایی صادر شد که از محل برخی از زمین‌های استان تأمین شود.

وی افزود: در بخش ساخت مسکن، استان اصفهان متعهد شد تا پایان ۱۴۰۳، مسکنی که بر عهده دارد را بسازد و در بخش راه نیز قرار شد در جلسه مجزایی مباحث راه استان بررسی شود.

استاندار اصفهان گفت: در خصوص برخی از مشکلات مانند چالش‌هایی که در برخی از راه‌هایی که دچار فرسودگی قدیمی هستند وجود دارد با مساعدت معاون اول رئیس جمهور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی به دنبال احیای مصوبه گذشته هستیم.

مرتضوی افزود: در صورتی که این مصوبه احیا شود تأمین مالی قیر برای بزرگراه کاشان - اصفهان و بزرگراهی که به تبریز ختم می‌شود محقق خواهد شد تا شرایط مناسب‌تری را در راه آن مناطق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در مجموع با مصوبات امروز گام خوبی در جهت بهبود شرایط مسکن استان برداشته خواهد شد.

کد خبر 669950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.