قطار سریع‌السیر می‌تواند بسیاری از مشکلات استان اصفهان را رفع کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطار سریع‌السیر می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را رفع کند و همچنین چهار شهرستان جدید به استان اصفهان اضافه شده است که در حوزه راه، مسکن و حمل و نقل مسائل جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شیخی امروز _سه‌شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۲_ در جلسه شورای مسکن استان اصفهان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان به ظاهر استانی برخوردار است اما از نابرخورداری‌های بسیاری رنج می‌برد.

وی افزود: شهر بهارستان پس از گذشت ۳۰ سال از راه‌اندازی حتی از زیرساخت‌های اولیه محروم است و حداقل‌های بهداشت و درمان و بیمارستان در این شهر وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از ۱۷۰ هزار جمعیت در بهارستان ساکن شده اما مدرسه، امکانات رفاهی، سالن ورزشی و حمل و نقل عمومی مناسب برای این شهر ایجاد نشده است.

شیخی خاطرنشان کرد: لازم است سرانه ورزشی و امکانات رفاهی برای بانوان در این شهر مورد توجه قرار گیرد، قطار سریع‌السیر نیز می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را رفع کند. همچنین چهار شهرستان جدید به استان اصفهان اضافه شده است که در حوزه راه، مسکن و حمل و نقل مسائل جدی دارد.

کد خبر 669937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.