اجرای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به اجرای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در کاشان گفت: ۱۰ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در کاشان هستند.

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فاز نخست پروژه مسکن ملی با استفاده از یک هزار و ۴۵۵ متر مربع از زمین‌های پروژه مسکن مهر به همت اداره راه و شهرسازی و با همکاری سایر نهادهای سایر نهادهای مرتبط، علی‌رغم تمام نوسانات قیمتی در حال اجرا است و شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم.

وی افزود: در شهر قمصر ۱۲۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در فاز اول در نظر گرفته شده است و با کارگزاری بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در زمینه ساخت مسکن اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این طرح یکی از اقدامات مثمر ثمر در خانه‌دار شدن افراد بدون مسکن است که در کاشان و شهرهای هفت‌گانه به صورت ملموس کارسازی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: در فاز دوم طرح و با توجه به اهمیت حوزه مسکن در کشور پیش‌بینی شد، ۵۱ هکتار از اراضی دارای سند مالکیت به امر ساخت مسکن اختصاص پیدا کرد. همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت پذیرفت و فاز دوم این طرح در کاشان به زودی کارسازی می‌شود و فاز سوم نیز شامل خانواده‌های دارای فرزند سوم، جاماندگان و ثبت‌نام افراد جدید است.

کد خبر 669694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.