رونق منطقه ناامن لندن با پیاده‌راه‌سازی

منطقه ناامن آرگیل (Argile) در لندن انگلستان به‌زودی خیابان‌های دوستدار پیاده‌روی بسیاری را در بر گرفت و به لیست مناطق دوستدار تردد سبز شهر افزوده خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همواره بر گرایش مدیران لندن به پیاده‌راه‌سازی مناطق به منظور کاهش ترافیک خودرویی و ایجاد حس ایمنی در میان کاربران تردد سبز افزوده می‌شود که بر اساس گزارش‌های ارائه شده، به دنبال این اقدامات شهروندان از بهبود کیفیت زندگی خود خبر داده‌اند. با این حال ساکنان برخی از مناطق همچنان از عبور و مرور هنگام تاریکی در فضاهای بیرون از منزل شاکی و مدعی هستند که بعضی از معابر علاوه بر ازدحام خودروها، حتی از سیستم‌های روشنایی مناسب برخوردار نیست و همین امر مانع حضور آن‌ها در فضاهای عمومی هنگام شب می‌شود.

آرگیل یکی از مناطق لندن با کمترین حس امنیت در میان شهروندان هنگام حضور بیرون از منزل در تاریکی به‌شمار می‌رود که مدیران به‌تازگی از اعمال اقدامات کارآمدی برای حل این مشکل خبر داده‌اند. این افراد در نظر دارند به نصب نیمکت‌ها، کاشت درختان، بهبود سیستم‌های روشنایی، توسعه پیاده‌روهای عریض و قرار دادن سطل زباله‌ها در خیابان‌ها بپردازند و از این طریق فضاهایی دوستدار عابر پیاده به وجود بیاورند.

رونق منطقه ناامن لندن با پیاده‌راه‌سازی

از آن‌جا که اقدامات مورد نظر در مرحله اول با سرعت پایین پیش می‌رفت، معماران پروژه از مدیران خواستند بودجه‌ای ۱۵۰ هزار دلاری را برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های جدید در اختیار آن‌ها قرار دهند که توافق برنامه‌ریزان آرگیل به اجرای سریع پروژه‌ها منجر شد. مدیران لندن ادعا کرده‌اند که تأمین بودجه برای توسعه خیابان‌های دوستدار عابر پیاده در آرگیل را تا چهار سال آینده ادامه خواهند داد تا از طریق پیاده‌راه‌سازی بسیاری از معابر منطقه، به رونق اقتصادی کسب‌وکارهای این منطقه نیز کمک کنند.

اعضای شورای شهر لندن بر این باور هستند که بخش‌هایی در منطقه آرگیل مانند یک جنگل بتنی است که پیاده‌راه‌سازی در آن می‌تواند نقش مهمی در بهبود تردد در کل منطقه ایفا کند، ضمن این‌که به افزایش پیوند میان ساکنان منطقه منجر خواهد شد زیرا پیاده‌راه‌سازی آن امکان گرد هم آمدن افرادی با تمام سنین و توانایی‌های جسمی را فراهم می‌آورد. علاوه بر این پیاده‌راه‌سازی این منطقه به تسهیل تردد شهروندان میان خانه و مراکز کاری کمک می‌کند و از این طریق به کاهش نرخ بیکاری میان مردم نیز منجر خواهد شد.

کد خبر 669593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.