کف‌سازی و نورپردازی بازارچه برکت در حال انجام است

شهردار قزوین گفت: کف‌سازی و نورپردازی بازارچه برکت با اعتبار اولیه ۸۴ میلیارد ریال آغاز و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای کف‌سازی و نورپردازی بازارچه برکت، اظهار کرد: مساحت زمین این بازارچه هزار و ۸۰ مترمربع و دارای ۱۶ غرفه بوده که عملیات ساخت آن با اعتبار اولیه ۸۴ میلیارد ریال آغاز و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: این پروژه در راستای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب اجرا شده و تا پایان ماه جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه پروژه بازار روز مینودر (بازار برکت) آماده تحویل موقت است، افزود: مساحت زمین این بازار هزار و ۲۰۰ مترمربع، مساحت بنا حدود ۶۵۰ متر و دارای ۱۸ باب مغازه بوده که عملیات ساخت آن با بودجه اولیه ۸.۴ میلیارد تومان آغاز و در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این پروژه با کارفرمایی سازمان ساماندهی و مشاغل شهری شهرداری و نظارت معاونت عمرانی منطقه سه در دست تکمیل است.

صباغی خاطرنشان کرد: عملیات ترمیم و نصب جداول فرسوده در معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه ادامه دارد.

وی افزود: با هدف هدایت مناسب آب‌های سطحی و زیبایی منظر شهری، عملیات مرمت جداول بلوار شهید چگینی به پایان رسید.

شهردار قزوین گفت: عملیات روکش آسفالت با اجرای شیب‌بندی مناسب در معابر ناحیه مینودر در دست اجرا است.

وی افزود: ترمیم ترانشه حفاری اداره گاز و همچنین مرمت نشست فاضلاب در خیابان کمیل با هدف سهولت در رفت و آمد و رفاه حال شهروندان صورت گرفت.

صباغی با اشاره به تداوم برنامه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز شهر قزوین، افزود: در این بار نوبت میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) چمن زنی، حاشیه زنی و گلکاری شد.

وی از ایمن سازی وسایل بازی کودکان در بوستان ملت خبر داد و گفت: طرح ایمن سازی و بازسازی بازیگاه بوستان‌ها به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، تاب‌های زنجیری شکسته و معیوب بازیگاه بوستان ملت انجام شد.

کد خبر 669443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.