لزوم بازآفرینی مدیران شهری / مدیران بی‌انگیزه و ناکارآمد باید تغییر کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بازآفرینی مدیران یک امر مدیریتی است که در پویایی و سلامت جامعه اثرگذار است؛ رئیس‌جمهور در کشور و شهردار در شهر به بازآفرینی مدیران توجه داشته باشند تا امید و اعتماد به جامعه تزریق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح _امروز یکشنبه چهارم تیرماه_ در نطق میان دستور نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرارسیدن شهادت امام محمد باقر (ع) با ذکر حدیثی از این امام بزرگوار اظهار کرد: یکی از راه‌های افزایش روزی، خیررسانی به دیگران است، لذا امیدواریم در این روزها که مردم مشکلات معیشتی دارند، همه آن‌هایی که از توان مالی برخوردار هستند، از دیگران دستگیری کنند تا خداوند هم روزی آن‌ها را افزایش دهد.

وی با اشاره به لزوم مدیریت در بازآفرینی مدیران ادامه داد: ویژگی بافت‌های فرسوده ناپایداری است که هر جایی باشد مانند دمل چرکینی است که اگر به آن توجه نشود، آسیب‌های آن به دیگر نقاط سرایت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: اهمیت مدیریت در کشور، دست کمی از بافت‌های فرسوده ندارد و همان‌گونه که ناپایداری در بافت‌های فرسوده آسیب جدی به محل و شهر وارد می‌کند، به مراتب ناپایداری و نبود تعادل در تصمیم‌گیری‌ها آسیب‌هایی به کشور و شهر وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که نفوذناپذیری در بافت‌های فرسوده، خدمت‌رسانی مطلوب و مناسب را به شهروندان دچار مشکل می‌کند، نبود انعطاف و تصمیم به‌جا نیز می‌تواند خدمت‌رسانی به شهروندان را با مشکل جدی روبه‌رو سازد و نارضایتی را در جامعه ایجاد کند، تصریح کرد: همان‌گونه که ریزدانگی در بافت‌های فرسوده، آسیب‌های جدی فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی، اقتصادی و حتی بصری به محله و شهر وارد می‌کند، اگر افراد کوتوله با تفکری منجمد، افراد ترسو و بزدل با مغزهای زنگ‌زده پست‌های مدیریتی را تصاحب کنند، آن‌ها هم آسیب‌های جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به جامعه وارد می‌کنند.

فلاح ادامه داد: همان‌گونه که بافت‌های فرسوده باید احیا شود، مدیران بی‌انگیزه و ناکارآمد هم باید تغییر کنند تا مردم با حضور مدیران قوی و پرانرژی لذت خدمت‌رسانی را بچشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با طرح چند سوال گفت: آیا همه مدیران شهری در این دوره اثربخشی و کارایی دارند و به‌روز و کارآمد هستند؟ آیا همه مدیران و مسئولان شهری پاسخگوی نیاز شهروندان در ابعاد مختلف بودند؟ آیا همه مدیران منبع انرژی و آرامش برای سیستم اداری هستند یا منشأ استرس و اضطراب برای جامعه ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازآفرینی مدیران یک امر مدیریتی است که در پویایی و سلامت جامعه اثرگذار است؛ رئیس‌جمهور در کشور و شهردار در شهر به بازآفرینی مدیران توجه داشته باشند تا امید و اعتماد به جامعه تزریق شود.

کد خبر 669363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.