قضاوت داور ایرانی در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی والیبال

علی اکبر پاکدلان داور باتجربه ایرانی هفت دیدار لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ را در قرقیزستان قضاوت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی کاوا ۲۰۲۳ از _بیست‌وهشتم خردادماه_ به میزبانی شهر چولپان قرقیزستان آغاز شد و تیم ملی نوجوانان کشورمان که به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت کرده است روز گذشته _شنبه سوم تیرماه_ و در حالی که یک بازی به پایان رقابت‌ها مانده بود، عنوان قهرمانی خود را مسجل کرد.

در کنار حضور ملی‌پوشان نوجوان در این مسابقات، محمد شاهمیری داور سابق و بین‌المللی کشورمان به همراه علیرضا پاکدلان دو نماینده ایران در بخش داوری و کمیته داوران این رقابت‌ها بودند.

پاکدلان در طول مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ قضاوت چهار دیدار قرقیزستان ب با نپال، قرقیزستان با ازبکستان، قرقیزستان ب با ترکمنستان و همچنین دیدار حساس روز گذشته بین تیم‌های قرقیزستان و مغولستان که تعیین‌کننده مقام دوم بود، به عنوان داور اول سوت زد.

همچنین پاکدلان در سه بازی به عنوان داور دوم حضور داشت تا به این ترتیب کار نماینده داوری ایران با حضور در ۷ بازی از ۲۳ دیدار این مسابقات به اتمام رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که دومین حضورش در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ را با قهرمانی در این مسابقات که در رده سنی بزرگسالان برگراز می‌شد، به پایان رساند، بعد از ظهر فردا _دوشنبه پنجم تیرماه_ به تهران بازخواهد گشت.

شاگردان محمد وکیلی از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در آخرین مسابقه خود به مصاف در حالی به مصاف ترکمنستان می‌روند که نتیجه این مسابقه تاثیری در رتبه نخست تیم ایران نخواهد داشت.

کد خبر 669306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.