بیت کوین موفق به شکستن سقف ۳۱ هزار دلار شد

بیت کوین پس از یک سال با طی کردن یک روند صعودی موفق به شکستن سقف ۳۱ هزار دلار شد اما تاکنون نتوانسته بالای این سقف تثبیت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _سوم تیرماه ۱۴۰۲_ بیت کوین پس از طی کردن یک روند صعودی موفق شد پس از یک سال سقف ۳۱ هزار دلار را بشکند اما تاکنون نتوانسته بالای این سقف خود را تثبیت کند و هم اکنون حوالی ۳۰ تا ۳۱ هزار دلار در حال نوسان است.

به گفته کارشناسان، هدف بعدی بیت کوین بازه ۳۲ تا ۳۲.۷۵ هزار دلار است و در این ناحیه می‌توان انتظار اصلاح داشت، جهش این رمز ارز از اوایل هفته گذشته شروع شد و ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت.‌

بیت کوین موفق به شکستن سقف ۳۱ هزار دلار شد

بر اساس اخبار منتشر شده یکی از عوامل مؤثر بر جهش بیت کوین، درخواست بلک راک برای ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری بر مبنای بیت کوین بود. بلک راک بزرگترین مؤسسه مدیریت دارایی در جهان به شمار می‌رود. کمیسیون بورس و ارواق بهادار آمریکا که پیشتر درخواست‌های مشابه را رد کرده بود، سرانجام با درخواست بلک راک برای تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری بر مبنای بیت کوین موافقت کرد.

به گفته کارشناسان، تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری بر مبنای بیت کوین، انتظارات را برای افزایش قیمت رمز ارز معیار، تقویت کرده است.

کد خبر 669273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.