سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان ابقا شد

سیروس پورموسوی که در آستانه جدایی از سرمربیگری استقلال خوزستان بود برای حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده با مدیران آبی‌ها به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه شب گذشته با پادرمیانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و پیشکسوتان فوتبال این استان، مسئولان باشگاه استقلال و سیروس پورموسوی پس از اختلافات به‌وجود آمده طی روزهای اخیر باهم آشتی کردند، سرمربی فصل گذشته آبی‌های خوزستانی در استقلال ماندگار شد.

تمدید قرارداد پورموسوی در شرایطی رخ داده که روز گذشته باشگاه خوزستانی لحظات سخت و دشواری را پشت‌سر گذاشت و سرمربی فصل گذشته آبی‌ها به‌علت مشکلات متعدد تصمیم به پایان همکاری گرفته بود، اما خیلی‌زود جلسه‌ای فوری برگزار و مشکلات برای ادامه همکاری مرتفع شد.

سیروس پورموسوی فصل گذشته توانست پس از سال‌ها استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ پانزدهم را نیز دارد، به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگرداند، اما چیزی نمانده بود که به‌دلیل اختلاف‌نظر با مدیران باشگاه در تخصیص بودجه و ماجراهای فسخ قرارداد با شروطی عجیب، تصمیم به جدایی بگیرد.

استقلال خوزستان امسال موفق شد با هدایت سیروس پورموسوی پس از چند سال حضور در لیگ دسته‌یک، با کسب مقام نایب‌قهرمانی به‌عنوان دومین تیم پس از شمس‌آذر قزوین مجدداً به لیگ برتر بازگردد. آن‌هم در شرایطی که نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته‌اول سقوط کرد و سهمیه فوتبال خوزستان به دو رسیده بود.

کد خبر 669210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.