اجرای پروژه‌های عمرانی برای اصلاح چهره شهر شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در شش ماه گذشته پروژه‌های عمرانی در این کلانشهر با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است. 

مصطفی کیانی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت در منطقه پاسارگاد غربی و منشعب آن به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان در حال انجام است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در شش ماهه گذشته ذیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرای ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت با بودجه بیش از ۲۰ میلیارد تومان با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شورا و شهرداری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، گفت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده است، در این راستا در طرح آسفالت، بسیاری از معابر و خیابان‌های منطقه چهار بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشت.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و ادامه داد: تحقق این موضوع اولویت اقدامات شورای ششم و شهرداری است.

کد خبر 669036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.