غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در دستور کار بسیج

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه بسیج، استفاده از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان است.

به گزارش ایمنا، سردار مجتبی فدا در گفت‌وگویی خطاب به تمامی فرماندهان نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اصفهان، اظهار کرد: بسیجیان طی ۴۳ ساله گذشته با اقدامات مؤثر خود در مقاطع مختلف مدافع نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه بسیج، استفاده از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان است، در این راستا برنامه‌هایی توسط سازمان بسیج طراحی شده است که با توجه به تعطیل شدن مدارس بخش اعظمی از دانش آموزان با هدف همکاری، هم‌افزایی، شرکت در فعالیت‌های جمعی و تقویت مسئولیت پذیری مانند اردوهای آموزشی، فعالیت‌های ورزشی، جهادی و هنری با حضور در مکان‌های آموزشی به ویژه مساجد سطح شهر کانون‌های فرهنگی به سپری کردن اوقات فراغت خود بپردازند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان تاکید کرد: این برنامه‌های محوری در مساجد و در راستای جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و امید آفرینی برگزار می‌شود. این اقدامات با شرکت در کلاس‌ها وبرنامه‌های مختلف که بخشی از آنها در قالب فعالیت‌های فیزیکی است و بخشی در قالب فعالیت‌های جمعی و فکری است دنبال می‌شوند. همچنین بخش دیگری مربوط به آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و آشنایی با دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی ابزار امیدواری کرد: پایگاه‌ها و فرماندهان آنها از این فرصت و زمان به نحو مطلوب استفاده کنند تا شاهد تابستانی خوب، پرنشاط و شادی آفرین برای نوجوانان و جوانان باشیم. همچنین این نوید را می‌دهیم که سه پایگاه برادر و سه پایگاه خواهر، یک حوزه برادر، یک حوزه خواهر و یک ناحیه مؤثر و برتر در این راستا تشکیل شده و به مشهد مقدس مشرف شوند.

سردار فدا گفت: برای مناسبت‌ها و ایام ویژه احترام قائل هستیم و این طرح که از دهه کرامت با نام شریف حضرت رضا (ع) آغاز شده را با نام مبارک یا علی ابن موسی الرضا آغاز می‌کنیم.

کد خبر 668807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.