تقابل جذاب یک ایرانی در موی‌تای مبارزات با حریف سرسخت تایلندی

فریار امینی‌پور در جدال سخت موی‌تای باید به‌مصاف «رامبولک چور عجلابون» تایلندی برود. ورزشکاری که هر دو مبارز قبلی خود را با برتری و البته ناک‌اوت کردن حریفان پشت‌سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریار امینی‌پور مبارز شکست‌ناپذیر ایرانی در تاریخ دوم تیرماه وارد سومین مبارزه خود در هفته بیست‌ودوم مسابقات «مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ خواهد شد. امینی‌پور که ۲۳ سال سن دارد، در یک مبارزه دشوار موی‌تای باید به مصاف «رامبولک چور عجلابون» تایلندی برود. ورزشکاری که هر دو مبارز قبلی خود را با برتری و البته ناک اوت کردن حریفان پشت سر گذاشته است.

امینی‌پور در دو مبارزه قبلی خود در استادیوم بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار شد، به پیروزی دست یافته است. در آن سوی میدان نیز، «رامبولک» که ۲۰ سال سن دارد، شرایطی مانند مبارز ایرانی دارد. او موفق شد هر دو مبارزه قبلی خود را با ناک اوت کردن حریفان به پایان برساند. «رامبولک» در اوایل اسفندماه سال گذشته، هموطن خود "هاپایک" ناک اوت کرد. همچنین او در یکم اردیبهشت‌ماه «ژانگ چیگلونگ» را در راند دوم ناک اوت کرده بود.

امینی‌پور در اولین بازی خود در یک مبارزه مهیج سه راندی، مقابل «هیروکی سوزوکی» که تنها یک بار در دوران حرفه‌ای خود قبل از مسابقه شکست خورده بود، به برتری دست یافت. او در دومین مبارزه خود به مصاف "فراری فایرتکس"، مبارز تایلندی رفت که ۱۳۲ برد در طول دوران حرفه‌ای خود در کارنامه دارد.

امینی‌پور در طول مبارزه با اعتماد به نفس ظاهر شد و بزرگترین برد دوران حرفه‌ای خود را کسب کرد. امینی‌پور شکست‌ناپذیر، در کارنامه رکورد ۱۳ برد را دارد. این در حالی است که او تا به این لحظه شکستی را تجربه نکرده است. در آن سوی میدان نیز، «رامبولک» که تنها ۲۰ سال سن دارد، در دو مبارزه ابتدایی خود، نشان داد که توانایی بالایی در ناک‌اوت کردن حریفان دارد.

کد خبر 668679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.