مورینیو به علت حمله به داور انگلیسی، چهار جلسه محروم شد!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم پس از بازی فینال لیگ اروپا مقابل سویا، جنجال به پا کرد و حالا 4 جلسه محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال رم در فینال لیگ اروپا و در ضربات پنالتی مغلوب سویا شد، ژوزه مورینیو بعد از بازی درحالی که داخل پارکینگ منتظر داور (آنتونی تیلور) بود عملکرد او را "افتضاح" خواند، و خشمگین شد. آقای خاص همچنین اصرار داشت که داور انگلیسی، در فینال "طرفدار اسپانیایی‌ها" بوده است.

تیلور متعاقباً در فرودگاه توسط هواداران خشمگین رم مورد آزار و اذیت قرار گرفت، زیرا او سعی داشت با خانواده اش از مجارستان به خانه برود. یوفا حالا تصمیم گرفته که مورینیو را چهار جلسه از مسابقات اروپایی محروم کند. رم فصل گذشته در سری‌آ ششم شد و جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کرد، بنابراین مورینیو تنها برای دو بازی در مرحله گروهی روی نیمکت گرگ‌ها خواهد نشست.

یوفا در بیانیه خود گفت: "به دلیل توهین به یک مقام رسمی مسابقه، سرمربی آ اس رم، آقای ژوزه مورینیو را برای چهار جلسه، از همراهی تیمش در رقابت‌های لیگ اروپا، محروم خواهد بود."

رم نیز به عنوان یک باشگاه مجازات شده است. آنها به دلیل " آتش بازی، پرتاب اشیا، اعمال آسیب و اغتشاش جمعیت" از فروش بلیت به هواداران برای بازهای خارج از خانه در رقابت‌های اروپایی فصل بعد، منع شده‌اند. همچنین به دلیل رفتار نادرست تیم، پنج هزار یورو جریمه باید پرداخت شود و به آنها دستور داده شده بابت خساراتی که هوادارانشان در مجارستان به جا گذاشته‌اند با اتحادیه فوتبال این کشور تماس بگیرند.

کد خبر 668675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.