عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ خردادماه

در این بسته خبری از ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری تهران تا زمستان تا فرسودگی ۹۵ درصد از مینی‌بوس‌های سرویس ادارات در مشهد و را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

باید به سمت هوشمندسازی مدیریت بحران حرکت کنیم

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: باید به سمت هوشمندسازی مدیریت بحران حرکت کنیم تا میزان آسیب پذیری شهرها را در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه کاهش دهیم.

تکمیل کتابخانه "لتحر" مطالبه شهروندان است

محمدرضا قنبری، سرپرست شهرداری کاشان گفت: تکمیل کتابخانه عمومی "لتحر" مطالبه شهروندان این منطقه است و تلاش می‌کنیم تا پایان مرداد این پروژه به بهره‌برداری برسد.

پخش ۴۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر پایتخت

سید محمد فیاض، مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران، از تولید، پخش و اجرای بالغ بر ۴۰۰ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

۹۵ درصد مینی‌بوس‌های سرویس ادارات در مشهد فرسوده شده است

محمد پذیرا، رئیس اداره محیط‌زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: مینی‌بوس و اتوبوس‌های سرویس ادارات مشهد نسبتاً فرسوده و مستهلک هستند به‌طوری‌که در حال حاضر ۹۵ درصد از مینی‌بوس‌ها از سن فرسودگی عبور کرده‌اند.

انسداد بخشی از بزرگراه امام علی (ع) به مدت یک ماه

هادی حق‌بین، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.

ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری تهران تا زمستان

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: ظرفیت‌های گردشگری زیرمجموعه شهرداری تا شش ماه آینده یا حتی زودتر از این موعد سر و سامان خواهد گرفت.

کد خبر 668595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.