خودسازی کارکنان صداوسیما، لازمه دگرسازی تولیدات سینمایی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر ضرورت رشد کارمندان و نیروهای صداوسیما گفت: خوب است که انسان خود را بسازد و این‌گونه نباشد که کاری را روزمره انجام دهد و خود رشد نکند.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز استان اصفهان ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه اظهار کرد: از امام جواد (ع) روایت است که می‌فرماید "مؤمن نیازمند سه امر است؛ توفیقی که از جانب خدا است، واعظی که از درون نصیحت کند و از هر فردی نصیحت را قبول کند."

وی ضمن ابراز امیدواری برای خدمت بهتر در صداوسیمای استان، جمع حاضر در جلسه را جمعی ارزشمند دانست و افزود: خدا را شاکریم که همه افرادی که در صداوسیمای استان حضور دارند متدین و دلسوز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خدمت در صداوسیما را توفیقی از جانب خدا دانست و گفت: بعضی از امور در دست ما نیست، لذا گاهی فردی ویژگی‌هایی دارد و خداوند برای انجام کاری به او توفیق می‌دهد؛ همین که خدا توفیق داده است که در رأس کارهای فرهنگی قرار گیرید و در جمهوری اسلامی و صداوسیما فعالیت کنید توفیق من الله و از ناحیه خدا است.

خودسازی کارکنان صداوسیما، لازمه دگرسازی تولیدات سینمایی است

وی با تاکید بر فعالیت‌های گسترده و فراوان صداوسیما تصریح کرد: همان‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند کارهای صداوسیما بسیار زیاد و به واقع یک دانشگاه سیار است و هر فردی می‌تواند از آن استفاده علمی کند.

طباطبایی‌نژاد آموزش ضمن خدمت را یکی از اقدامات مؤثر برای افزایش کارآمدی کارمندان و نیروهای صداوسیما دانست و گفت: افرادی که در صداوسیما کار می‌کنند نیز باید آموزش ضمن خدمت ببینند و در حالی که خدمت می‌کنند افرادی را داشته باشند که مسائل را برای آنها بازگو کنند، چرا که رشد آنها به نفع ما است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان دارای کارشناسان پخته در مسائل مختلف است، تصریح کرد: مسائل دینی و تبیین این مسائل بسیار مهم است و اصفهان افراد پخته خوبی دارد که می‌توانند به کارمندان صداوسیما آموزش ضمن خدمت قرار دهند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر رشد کارمندان و نیروهای صداوسیما تصریح کرد: خوب است که انسان خود را بسازد و این‌گونه نباشد که کاری را روزمره انجام دهد و خود رشد نکند، به‌خصوص صداوسیمای اصفهان باید به‌گونه‌ای باشد که نیروهای خود را به مراکز دیگر نیز بدهد.

خودسازی کارکنان صداوسیما، لازمه دگرسازی تولیدات سینمایی است

در ابتدای این دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست تهیه و تولید ارائه کرد و توجه به تولید محتوا را در دوره تحولی بر مبنای سند تحول صداوسیما و ماموریت‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای آن سازمان تعریف کرده‌اند، مورد تاکید دانست و به بعضی از برنامه‌های در دست تولید اشاره کرد.

افشارنیا در ادامه افزود: تولید و ساخت سریال‌هایی با محوریت شهید احمد کاظمی و شهید حسین خرازی، ساخت مستند برای ۲۰ سردار شهید و ۱۰۰ شهید شاخص استان، تهیه و تولید برنامه بر مبنای هزار خاطره از شهدای استان همچنین تولید برنامه‌هایی با موضوع تشویق به ازدواج، افزایش جمعیت و موالید، از تولیدات و اقدامات در دست تهیه صداوسیمای استان اصفهان است.

کد خبر 668573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.