مردم اصفهان در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جانانه ایستادند

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان گفت: همه مردم اصفهان جانانه در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با فدارکاری‌ها و تلاش‌های بسیاری ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا سردار محمدرضا میرحیدری امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ذی‌الحجه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مجموع نیروی انتظامی در طول سه سال اخیر، با شرایط خاص حاکم بر استان و مشکلات حوزه آب و همچنین فتنه سال گذشته کشور، مأموریت خطیری بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: شهادت می‌دهم در این مدت همه ارکان نیروی انتظامی استان اصفهان و هم‌رزمانم برای حراست از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی جانانه، به‌رغم سخت‌ترین شرایط در دفاع از انقلاب اسلامی کوشیدند و در انجام وظایف خود از هیچ‌گونه فداکاری دریغ نکردند و اگر اشکالاتی وجود دارد، مسئولیت آن بر عهده بنده است.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان افزود: در بین نیروهای انقلابی استان اعم از دستگاه قضائی، دستگاه اطلاعاتی، نیروهای سپاه و بسیج همدلی و هم‌افزایی بالایی وجود داشته است و در اجرای مأموریت‌های خطیری که بر عهده داشتیم، همکاری و تعامل بسیار خوبی داشتند؛ از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم اصفهان جانانه در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیاری ایستادگی کردند، گفت: شهادت می‌دهم که نیروهای انتظامی استان با خلوص نیت همه توان و تلاش خود را در طبق اخلاص قرار دادند. از خانواده معزز شهدا و جانبازان می‌خواهیم که اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندادیم ما را ببخشند.

میرحیدری خاطرنشان کرد: سردار علینقیان‌پور از نیروهای انقلابی، خوب و دلسوز کشور است که در دستگاه‌های نظارتی عملکرد درخشانی داشته و در استان اصفهان پرورش یافته است.

به گزارش ایمنا؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی سابق انتظامی استان اصفهان طی حکمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد. وی در سال‌های گذشته در سمت جانشینی فرمانده انتظامی استان قم نیز مشغول خدمت بوده است.

کد خبر 668467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.