طرح ۱۵ مطالبه مردمی در دیدار اهالی استان با استاندار کرمانشاه

در دیدار مردمی با استاندار کرمانشاه و معاونان استانداری، ۱۵ موضوع از جمله مشکلات صنفی و معضل روستاهای بدون آب شرب گهواره، تسهیل در صدور مجوزهای واحدهای صنعتی، کشاورزی و کمک‌های مالی برای امور کاری و معیشتی مطرح و دستورات مقتضی صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تعدادی از اهالی استان کرمانشاه بعدازظهر دیروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ با طرح ۱۵ موضوع جداگانه با محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند و خواهان رسیدگی به موضوعات مختلف شدند.

استاندار کرمانشاه با حضور معاونان خود به بررسی موضوعات مطرح شده پرداخت و دستورات مقتضی برای رسیدگی سریع را صادر کرد و مقرر شد تا رسیدن به نتیجه تمام موضوعات پیگیری شود.

در پایان این دیدار مردمی محمدطیب صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دیدار مردمی ۱۵ موضوع از جمله مشکلات صنفی و معضل روستاهای بدون آب شرب گهواره، تسهیل در صدور مجوزهای واحدهای صنعتی، کشاورزی و کمک‌های مالی برای امور کاری و معیشتی مطرح و دستورات مقتضی صادر شد.

وی اضافه کرد: بعضی افراد برای سرمایه‌گذاری مراجعه کرده بودند که امید است با همراهی ادارات استانی پیگیری شود و به نتیجه برسد.

به گزارش ایمنا، در دیدار مردمی علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، وحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، عبدالرحیم بنکداری مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه نیز حضور داشتند.

کد خبر 668465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.