انقلابی ماندن مهم است چون در جنگ شناختی قرار داریم

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همواره تأکید می‌شود که انقلابی بودن خوب است، اما انقلابی ماندن هنر است، گفت: انقلابی ماندن مهم است چون امروزه در جنگ شناختی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار احمدرضا رادان امروز _سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز توفیق داشتم در جمع افرادی قرار گیرم که خاطرات زیادی از در دوران دفاع مقدس به یادگار دارند.

وی افزود: شهر اصفهان یادآور روزها، حادثه‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری است؛ یادآور شروع حکومت نظامی برای شروع انقلاب اسلامی، دوران درگیری‌های خیابانی با منافقین، حضور پرشور رزمندگان در خیابان‌ها برای اعزام به جبهه، پشتیبانی مردم از جنگ، تشییع‌های تاریخی و یادآور علما است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اصفهان یادآور روزهای سخت و پرالتهاب از شروع انقلاب اسلامی تا امروز و از امروز تا فرداها است؛ این مسئله بدان معنا است که دشمن همچنان دشمنی می‌کند و انقلابیون همچنان در مسیر خود انقلابی‌گری می‌کنند و اینان دو کفه حق و باطل هستند.

وی با بیان اینکه همواره تأکید می‌شود که انقلابی بودن خوب است، اما انقلابی ماندن هنر است، تصریح کرد: انقلابی ماندن مهم است چون امروزه در جنگ شناختی قرار داریم.

رادان خاطرنشان کرد: برای امروز انقلابی ماندن مهم و برای فردا انقلابی ماندن مهم‌تر است؛ در میدان ماندن هنر، عشق و اعتقاد می‌خواهد و برای فردی حادث می‌شود که قبول کند امت است‌. از اول انقلاب اسلامی امتی بودیم که امامت داشتیم. امامت از ارکان امت بودن است، دیگر ارکان امت، مکتب و ایدئولوژی است.

وی ادامه داد: امروز باید رودربایستی و خمودگی‌ها را کنار بگذاریم، عزم و اراده آهنین داشته باشیم و به راه شهدا اقتدا کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در ایذه به دیدار شهیدی رفتیم که یک فرد مست از بی‌عقلی وی را به شهادت رساند، شهیدی که همگان شهادت می‌دهند جز ادب و اخلاص از وی چیزی ندیدند.

وی افزود: بسیاری از شما یادگار دفاع مقدس هستید و شهدا را درک کردید و رفقایتان کنارتان شهید شدند. اگر فاصله ۴۰ سال قبل تا امروز را در ذهن مرور کنیم برای ما بیشتر از چند ثانیه نمی‌شود؛ در فرصت کوتاهی که داریم برای عاقبت بخیری غیر از این که امتی باشیم که دل به امام ببندیم و در مسیر ایدئولوژی خود قدم برداریم، کاری نخواهیم داشت.

رادان اظهار کرد: در این عرصه مردانی هستند که در ذهن‌ها باقی می‌مانند، زیرا در میدان شخصیتی بودند که باید می‌بودند، خداوند هم آن‌ها را بزرگ قرار داد و این اثر وجودی اخلاص است.

وی ادامه داد: سردار میرحیدری نیز یکی از مردانی است که در میدان نغمه خوش از خود به جای گذاشت، تمام مدیران و فرماندهان از گذشته تا به حال از این مرد خاطره خوب داشتند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: صحنه اصفهان شاید برای وی تمام شد، اما نغمه‌ای که در دل مردم به جا گذاشت خوش بود و این اثر وجودی در خط بودن است.

وی با بیان اینکه مناطق خاصی در کشور مانند اصفهان، قم، خوزستان و… برای ما اهمیت ویژه دارند، تصریح کرد: فرمانده انتظامی خوزستان بازنشسته شده بود باید شخصی را برای آنجا انتخاب می‌کردیم که به تمام صحنه خوزستان آشنایی داشته باشد، نتیجه آن شد که فرمانده انتظامی استان قم را به خوزستان منتقل کردیم.

رادان افزود: پس از آن مشکل دیگری پیش می‌آمد که در قم نیاز به فرمانده خوب پیدا کردیم، در نهایت از میان گزینه‌ها به سردار میرحیدری رسیدیم، برخی می‌گفتند شاید سردار میرحیدری نپذیرد، اما ما طبق شناختی که داشتیم گفتیم حتماً می‌پذیرد، زیرا خود را سرباز می‌داند و فرصت خدمت را در هیچ کجا از دست نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه هر شخصی از علمای قم خبر انتصاب سردار میرحیدری را می‌شنید، خوشحال می‌شد، گفت: وی در هر صحنه‌ای در اصفهان حضور داشتند، مدیری همراه بودند. از تمام مدیران و کارکنان و سربازان انتظامی استان اصفهان تشکر می‌کنیم و به آن‌ها خداقوت میگویم که در این مدت کارنامه بسیار خوبی داشتند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از همسر سردار میرحیدری نیز تشکر ویژه داریم، سهم خانواده سردار میرحیدری در این موفقیت‌ها از خودش مهم‌تر است.

وی ادامه داد: پس از آن اصفهان هم بدون فرمانده ماند و انتظار اصفهانی‌ها هم بسیار بالا بود و این مسئله کار را برای خود من سخت کرد تا فردی را پیدا کنیم که بتواند مسیر سردار میرحیدری را ادامه دهد و گام‌های پیش‌برنده نیز داشته باشد.

رادان گفت: بررسی فراوانی داشتیم، یکی دو نفر تا پای حکم نیز پیش رفتند تا اینکه به سردار علینقیان‌پور رسیدیم. وی تجربه‌های فراوانی در استان‌های مختلف از جمله اصفهان داشتند و یکی از معاون‌های کلیدی حفاظت اطلاعات فراجا بود.

وی افزود: همکاران نمی‌خواستند وی را از دست دهند، اما از این پس سکان فرماندهی انتظامی استان اصفهان به دست فردی خوش‌فکر، عملیاتی و پرشور افتاد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سردار علینقیان‌پور وظیفه دارد در ادامه مسیر سردار میرحیدری گام بردارد، در جلب رضایت مردم و تامین امنیت و آسایش آن‌ها تلاش کند، برای ارتقای توانایی‌های پرسنل و همکاران بکوشد همچنین رفع مشکلات معیشتی همکاران و پرورش واحدهای تخصصی را مدنظر داشته باشد.

کد خبر 668432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.