ادای احترام مسئولان شهری اصفهان به مقام «بانو امین»

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌مناسبت زادروز بانو مجتهده امین، تعدادی از مسئولان شهری امروز (سه‌شنبه) در مقبره این بانوی مجتهده حضور به‌هم می‌رسانند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام بانو مجتهده امین ادای احترام می‌کنند.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌مناسبت زادروز بانو مجتهده امین، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر به همراه معاون فرهنگی شهردار و چند تن از اعضای کمیته مشورتی حوزه زنان شهردار اصفهان، امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ هنگام اذان ظهر در مقبره این بانوی مجتهده حضور به‌هم می‌رسانند.

وی افزود: این مسئولان با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام بانو مجتهده امین ادای احترام می‌کنند و قبل از آغاز جلسه کمیسیون فرهنگی، با حضور در مجموعه باغ طوبی، از یک اثر هنری تابلوی نقاشی ساخته یکی از زنان اصفهانی رونمایی خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه این کمیسیون با موضوع بررسی آخرین وضعیت باغ‌های بانوان و طرح‌های توسعه‌ای و تکمیلی پردیس‌های خانواده مناطق مختلف با حضور مدیران مناطق دارای باغ بانوان، معاونان فرهنگی و معماری و شهرسازی شهردار و مدیرعامل سازمان طراحی برگزار خواهد شد.

کد خبر 668320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.