جلسه مهم حدادی‌فر و مدیران ذوب‌آهن / سرمربی جدید ذوبی‌ها امروز یا فردا معرفی می‌شود؟

قاسم حدادی‌فر گزینه هدایت ذوبی‌ها در فصل جدید، امروز جلسه مهمی را با مدیران باشگاه و شرکت ذوب‌آهن دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرنوشت نیمکت ذوب‌آهن در فصل جدید مشخص نشده و مدیران باشگاه اصفهانی هنوز درحال بررسی گزینه‌های خود هستند. این درحالی است که روزهای گذشته علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با ایمنا اعلام کرده بود که هیئت‌مدیره باشگاه براساس ضوابط و شرایط خود تصمیم‌گیری می‌کند و نظر هیئت‌مدیره این است که از پتانسیل‌های باشگاه حمایت کند. او به نوعی تنها گزینه جدی ذوب‌آهن را مشخص کرده بود و به احتمال فراوان حدادی‌فر سرمربی فصل جدید ذوب‌آهن خوانده بود.

با این حال طبق شنیده‌ها، روز گذشته از سوی مدیران باشگاه ذوب‌آهن با حدادی‌فر تماس گرفته شده و از وی خواسته شده است خود را امروز به تهران برساند. به نظر می‌رسد حدادی‌فر باید در جلسه‌ای که میان وی، مدیران کارخانه، باشگاه ذوب‌آهن و به احتمال فراوان شرکت صدر تأمین (شستا) که بخشی از سهام کارخانه ذوب‌آهن را در اختیار دارد شرکت کرده و از برنامه‌ای که هفته‌های گذشته به هیئت مدیره باشگاه داده است، صحبت کند.

البته این امکان وجود دارد طرفین بر سر جزئیات اختلاف نظراتی داشته باشند و با حل موضوعات، بررسی نحوه فعالیت حدادی‌فر و انتخاب دستیاران وی به جمع‌بندی نهایی برسند.

با این وجود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روزهای آتی قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر معرفی خواهد شد و شاهد حضور اسطوره سال‌های نه‌چندان دور ذوبی‌ها در قامت سرمربی روی نیمکت این تیم خواهیم بود.

کد خبر 668255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.