استقرار جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش سرعت باد و گردوخاک در اصفهان

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اوایل هفته جاری، گفت: از اواخر فردا تا جمعه دوم تیرماه شرایط رشد ابر، افزایش سرعت باد با گردوخاک دور از انتظار نیست.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته جاری جو نسبتاً پایداری بر استان حاکم است و آسمان در اغلب نقاط صاف و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر فردا تا جمعه دوم تیرماه شرایط رشد ابر، افزایش سرعت باد و احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در مناطق شمال شرق، شرق و مرکز استان با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها امروز در اوایل شب وزش باد موقتی در نیمه شرقی استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میان‌دشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 667934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.