مجتبی حسینی جانشین رحمتی در آلومینیوم اراک شد + عکس

مجتبی حسینی پس از دو سال حضور در پیکان، حالا در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران چالش جالبی را در اراک دنبال خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مجتبی حسینی، سرمربی جدید اراکی‌ها پس از یک فصل پرفراز و نشیب هدایت خودروسازان را به عنوان جانشین مهدی تارتار برعهده گرفت. او نیم‌فصل بسیار خوبی با نفت مسجد سلیمان داشت، اما جدایی از این تیم و پیوستن به ذوب‌آهن سبب شد، تا روزهای سختی را تجربه کند.

در لیگ بیست‌ویکم یکی از تغییرات قابل توجه، جابه‌جایی مهدی تارتار و مجتبی حسینی در پیکان و ذوب‌آهن بود؛ دو مربی‌ای که طی دو سال اخیر توانستند تیم‌های خود را علی‌رغم محدودیت بودجه، در میانه‌های جدول حفظ کنند.

حسینی در سال اول البته توانست عملکردی بهتری از خود با پیکان به نمایش بگذارد و از ۳۰ مسابقه ۳۶ امتیاز گرفت و پیکان را در رتبه نهم قرار داد، اما در سال دوم به‌ویژه در هفته‌های پایانی به دلیل شرایط خاصی که در تیم خودروساز حاکم بود، نتایج این تیم خوب رقم نخورد و آنها در پایان فصل با سرمربی‌گری مجتبی حسینی ۲۸ امتیاز کسب کردند و با رتبه یازدهم فصل را تمام کردند.

پیش از پایان فصل هم جدایی حسینی محتمل به نظر می‌رسید و در شرایطی که رحمتی برای ساختن نساجی در آسیا به قائم‌شهر کوچ کرد، حسینی هم مأموریت حضور در آلومینیوم اراک را پذیرفت، تا شاهد چرخشی قابل توجه در مربیان دو مربی فعال این سال‌های لیگ برتر شویم.

باید دید این چالش جدید برای مجتبی حسینی که سال بسیار سختی را در پیکان پشت سر گذاشت، در اراک چطور پیش خواهد رفت. از تصاویر ثبت‌شده مشخص است که شور و اشتیاق کار جدید در چشمان سرمربی جدید سبزپوشان موج می‌زند.

1888484

1888485

کد خبر 667797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.