پیروزی تیم ملی ایران مقابل فرانسه و صعود به یک‌چهارم نهایی

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران موفق شد با عبور از فرانسه، به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در امارات، بعدازظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ تیم ملی ایران به مصاف فرانسه رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه ۸۹ بر ۷۹ شکست دهد و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی بگذارد.

شاگردان محمدرضا دستیار این بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در کوارتر اول ۲۳ بر ۱۴ پیروز شدند، اما در کوارتر دوم شرایط تغییر کرد و فرانسه با عملکرد بهتر توانست خود را به ایران نزدیک کند و ۲۵ بر ۲۴ پیروز شود تا نیمه اول ۴۷ بر ۳۹ به نفع ایران به پایان رسد. جدال دو تیم در کوارتر سوم بسیار نزدیک بود و همین مسئله باعث ثبت نتیجه ۲۲ - ۲۲ شد.

در کوارتر چهارم بازیکنان ایران بهتر از حریف بودند و اجازه ندادند تا فرانسوی‌ها اختلاف خود را جبران کنند. نتیجه این کوارتر ۲۰ بر ۱۸ به نفع ایران رقم خورد تا تیم کشورمان در نهایت ۸۹ بر ۷۹ به برتری برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در پایان این بازی امید هادی اظهر باز هم ستاره میدان لقب گرفت و با کسب ۲۸ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

همچنین محمدحسن سیاری ۲۴ امتیاز، محسن طلوعی ۱۰ امتیاز، مرتضی عابدی ۹ امتیاز، وحید سعادت‌پور هشت امتیاز، عبدالجلیل قرنجیک و حکیم منصوری هرکدام چهار امتیاز و محمد محمدنژاد دو امتیاز کسب کردند.

کد خبر 667399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.