ارزش‌های اصیل اسلامی باید حفظ و پاسداری شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ما باید همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را به‌ویژه برای نسل جوان تبیین و آنها را با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی آشنا کنیم.

به گزارش ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در دیدار با خانواده سردار شهید محمود شهبازی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نوعی تکریم از خانواده آنان محسوب می‌شود، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریده‌اند و از جان و مال خود گذشتند از این‌رو همیشه باید از دلاورمردی‌های آنان یاد کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه دو بیش از ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های آن‌ها باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: ما وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف همه مسئولان نظام است، ادامه داد: همه ما عزت، اقتدار، امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان هستیم.

صیرفی‌نژاد گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار آنها، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

به گزارش ایمنا، سردار محمود شهبازی قائم‌مقام تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بود که در پشت دژ مارِد در جبهه شمال شرقی خرمشهر، مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و دوم خردادماه ۱۳۶۱ به شهادت رسید؛ پیکر این شهید والامقام در گلستان شهدای اصفهان، قطعه فرمانده کل قوا، ردیف سه، شماره سه به خاک سپرده شد.

در برنامه دیدار منطقه دو شهرداری اصفهان با خانواده سردار شهید محمود شهبازی، سرهنگ سیداحمد قریشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، سرگرد محمد کیانی فرمانده حوزه ۶ مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) و احمد قوچانی سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 667289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.