اینتر میامی به دنبال امضای قرارداد با جوردی آلبا

طبق گزارش‌ رسانه ESPN آمریکا، اینتر میامی به دنبال جذب جوردی آلبا مدافع سابق بارسلونا و دوست صمیمی لیونل مسی است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوردی آلبا مدافع کناری تیم ملی فوتبال اسپانیا، قبل از پایان این فصل، برای فسخ قراردادش زودتر از موعد، با بلوگرانا به توافق رسید، و این یعنی، تابستان امسال، پس از ۱۱ سال، کاتالونیا را ترک خواهد کرد.

ظاهراً بارسا درحال تغییر نسل است، زیرا آنها شش ماه پس از جدایی جرارد پیکه، با سرخیو بوسکتس نیز خداحافظی کردند. نام این ستاره قبلاً با انتقال به میامی مرتبط بوده، اما رسانه ESPN اکنون گزارش می‌دهد که آلبا نیز در رادار آنها قرار دارد.

پس از اینکه فوق ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکند و پیشنهاد بازگشت به جمع کاتالان‌ها را نیز رد کرد، با رفتن به MLS، حالا آلبا برای اولین بار طی دو فصل گذشته، هم تیمی مسی خواهد شد.

اما میامی تنها تیمی نیست که برای امضای قرارداد با آلبا تلاش می‌کند. رسانه ESPN اشاره می‌کند که این بازیکن اسپانیایی، تیم‌های زیادی در سراسر اروپا را خواهان خود می‌بیند. اینتر از سری‌آ، و اتلتیکو مادرید نیز، به مدافع سابق آبی‌اناری‌ها علاقه دارند.

با انتقال به اتلتی، همانند کوچ اسطوره‌های سابق بلوگرانا مثل داوید ویا، این روند ادامه پیدا خواهد کرد. البته طبیعی است اگر مانند بسیاری از سوپراستارهای جهان، در تابستان امسال آلبا نیز پیشنهادهایی از عربستان سعودی دریافت کند.

مدافع کناری تیم ملی فوتبال اسپانیا، خود را برای بازی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا در روز پنجشنبه آماده می‌کند، دیداری که تکرار مسابقه مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ خواهد بود.

کد خبر 667113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.