کلنگ احداث مسیر حلقه حفاظتی در منطقه ۶ اصفهان به زمین زده شد

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: طول حلقه چهارم حفاظتی ترافیک شهری ۷۸ کیلومتر است که بیش از ۱۰ کیلومتر آن در محدوده منطقه شش قرار دارد و امروز (چهارشنبه) عملیات اجرایی این رینگ به‌طول ۳۸۰۰ متر از تقاطع اشکاوند به سمت بزرگراه شهید دستجردی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر کریمی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان با اعتبار بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی مسجد شهید کشوری به مساحت ۸۵۰ متر مربع در دو طبقه آغاز می‌شود، لذا امیدواریم تا پایان سال احداث آن به اتمام برسد.

وی افزود: امروز در کنار مسجد شهید کشوری، عملیات نازک‌کاری فضای فرهنگی ورزشی مجموعه شهید کشوری در پنج طبقه و با مساحت بیش از ۳۲۰۰ متر مربع آغاز می‌شود که قرار است تا پایان سال نیز تکمیل شود؛ از ۳۲۰۰ متر مربع مساحت مجموعه فرهنگی شهید کشوری، ۵۰۰ متر مربع آن برای سالن ورزشی و ۲۸۰۰ متر مربع زیربنا برای فضاهای فرهنگی و فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی بخشی از حلقه چهارم حفاظتی شهر نیز از امروز آغاز می‌شود، تصریح کرد: حلقه چهارم حفاظتی ترافیک شهری به طول ۷۸ کیلومتر است که بیش از ۱۰ کیلومتر آن در محدوده منطقه شش شهرداری اصفهان قرار دارد و از این میزان امروز عملیات اجرایی این رینگ به طول ۳۸۰۰ متر از تقاطع اشکاوند به سمت بزرگراه شهید دستجردی با ارزش و اعتبار ۶۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این محدوده آزادسازی نداریم، به‌طور حتم عملیات اجرایاین پروژه به سرعت انجام خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه سنگ‌فرش مقابل گلستان شهدا نیز با سرعت در حال انجام است، از این‌رو امیدواریم تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام برسد، گفت: مساحت سنگ‌فرش اجرا شده در باند شمالی بالغ بر سه هزار مترمربع و به‌طول ۱۲۰ متر است، بعد از تکمیل باند شمالی، عملیات اجرایی باند جنوبی مقابل گلستان شهدا نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساماندهی گذر شرقی روبه‌روی تکیه بابا رکن‌الدین با عملیات کف‌سازی و بدنه‌سازی نیز امروز با اعتبار پنج میلیارد تومان آغاز می‌شود، اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های منطقه شش که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، احداث پل عابر پیاده با اعتبار سه میلیارد تومان روبه‌روی خیابان مسرور واقع در خیابان آبشار است.

کد خبر 667065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.