همت مسئولان باید در راستای تحقق حمایت از تولید باشد

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری گفت: همت مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال که همان حمایت از تولید و مهار تورم است، قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رزم امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در نشست با مجمع نمایندگان استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: در سال جاری تلاش و همت مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال که همان حمایت از تولید و مهار تورم است قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا باید تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار در دستور کار مسئولان و نهادهای مربوطه قرار گیرد و از تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی نیز حمایت شود.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عزم دستگاه قضا برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان، تصریح کرد: در کنار توجه به صدور مجوز برای راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی لازم است نسبت به توسعه فضای فیزیکی شرکت‌های صنعتی نیز هدف‌گذاری و برنامه‌های عملیاتی تدوین شود.

وی با بیان اینکه یکی از تأثیرات مثبت حمایت از تولید ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید یکی ملزومات مهم ایجاد اقتصاد پایدار در کشور محسوب می‌شود و تحقق این مهم افزایش اشتغال و به تبع آن کاهش سطح ناهنجاری‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

کد خبر 666877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.