شهروندان تهرانی از شیوه مدیریت مکان‌های ورزشی گلایه دارند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بازدیدهای مختلفی که از مناطق شهرداری تهران در قالب «طرح رصد» داریم، مشاهده می‌کنیم که همچنان شهروندان از نحوه مدیریت مکان‌های ورزشی گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: صحبت‌های امروز من معطوف به مدیریت مکان‌های ورزشی در مناطق شهرداری تهران است.

وی افزود: در بازدیدهای مختلفی که از مناطق شهرداری تهران در قالب طرح رصد داریم، مشاهده می‌کنیم که همچنان شهروندان از نحوه مدیریت مکان‌های ورزشی گلایه دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکثر این مکان‌های ورزشی باید در اختیار مناطق باشد و شهرداری منطقه با توجه به اقتضائات محلی و مشارکت مدیران محله، این مکان‌های ورزشی را مدیریت کند. این مکان‌ها در اختیار سازمان ورزش و جوانان است؛ در همین راستا از یک‌سال پیش در صحن شورا طرحی را امضا کردیم که نحوه مدیریت این مکان‌ها تعیین تکلیف شود اما مشخص نیست که چرا این طرح هنوز به صحن شورا نیامده است و در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به بررسی گزارش حسابرس شورا درباره شرکت خاکریز آب برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ گفت: سال گذشته درباره شرکت یادمان‌سازه به شهرداری تهران تذکر داده شد تا این شرکت که کارهای عمرانی و تعمیرات پل‌ها را انجام می‌دهد، از حوزه معاونت فنی و عمران به حوزه معاونت اقتصادی و مالی شهرداری انتقال پیدا نکند، اما شهرداری این اقدام را انجام داد.

وی افزود: همان زمان گفته شد انتقال این شرکت و تغییر مأموریت‌های آن مستلزم تغییر اساسنامه‌ای است که شورا آن را مصوب کند.

کد خبر 666868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.