هم‌زبانی با نهادهای شهری برای ایجاد اصفهانی زنده و پویا

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: درصدد هستیم با ایجاد بسترهای مشارکتی و همکاری با سایر نهادهای شهر، در تمام امور شهری به‌ویژه گردشگری، تفریحی و نشاط شهروندان، اصفهان را به شهری پویا و زنده برای زندگی تبدیل کنیم.

به گزارش ایمنا، مسعود حیدری در یکصدوچهل‌وسومین جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی که با حضور شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضا در سالن جلسات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان یکی از سازمان‌های استراتژیک شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به موازات دیگر بخش‌های شهرداری، در تأمین مالی پروژه‌های شهری از طریق مشارکت عمومی-خصوصی مسیر را هموار و هماهنگ می‌کند، افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قصد دارد در شرایط خطیر مالی، باری از دوش این نهاد مردمی بردارد و در توسعه و آبادانی شهر سهیم باشد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمام کوشش مدیریت ششم شهری از ابتدا، بر آن بوده است تا در ایام خدمت خود در شهر، با وضع قوانین و تسهیل ضوابط و صرف نظر از حقوق مادی شهرداری، تا جایی که منافع عمومی شهر تأمین شود، به ایجاد بسترهای مشارکتی و زمینه‌های همکاری با سایر نهادهای شهر، در تمام امور شهری به‌ویژه گردشگری، تفریحی و نشاط شهروندان، اصفهان را به شهری پویا و زنده برای زندگی تبدیل کند.

هم‌زبانی با نهادهای شهری برای ایجاد اصفهانی زنده و پویا

حیدری خاطرنشان کرد: اما آنچه که می‌تواند این مهم را محقق سازد، همدلی خانواده بزرگ شهرداری، هم‌زبانی سایر نهادهای دولتی، همیاری سازمان‌های مردم‌نهاد و همت مردم شهر است.

به گزارش ایمنا، در یکصدوچهل‌وسومین جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری، درباره تصویب و انعقاد قرارداد احداث «مجموعه تجاری و اداری امیرکبیر واقع در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان»، بررسی و تأیید ضوابط شهرسازی پروژه مشارکتی «مجموعه تجاری و پارکینگ عمومی میدان جمهوری واقع در منطقه دو شهرداری اصفهان» و تصمیم‌گیری درباره «جذب سرمایه‌گذار و نحوه بهره‌برداری از سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان» بحث و گفت‌وگو و اتخاذ تصمیم شد.

کد خبر 666830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.