آغاز به کار رسمی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شد و تا بیست‌وششم خردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی نمایشگاه اصفهان، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از روز گذشته _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ آغاز شد و تا بیست‌وششم خردادماه ادامه خواهد داشت. این رویداد نمایشگاهی در ۶۵۰۰ متر مربع فضای مفید نمایشگاهی و با حضور ۱۴۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز و تبریز که در بخش‌هایی تولیدکنندگان ماشین‌آلات و ابزارآلات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولیدکنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی فعالیت دارند، برپا خواهد شد.

از برندهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی طلا اصفهان می‌توان به نام‌های آوا گلد، آذر گلد، زرتاج، جی‌تی‌ای، خاتم، کنترل اکسید ماد، اسوه، کوشا تک، صالحی ماشین، تکامل صنعت، ماشین‌سازی امین‌جواهری، علمازاده، ماشین‌سازی کلانتری، گروه صنعتی راز، آروین صنعت، التین تکنیک، ملک‌محمدی، افراز ماشین، بازرگانی اشرفی و مسائلی اشاره کرد.

شانزدهمین نمایشگاه طلا اصفهان با حضور مشارکت کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و هند برگزار خواهد شد که در مقایسه با دوره‌های گذشته و از نظر جذب شرکت‌های خارجی رشد قابل توجهی داشته است.

تفاوت این دوره از نمایشگاه طلا با دوره‌های پیشین، تغییر مشارکت‌کنندگان صنعتی و سازندگان طلا بوده است. در نمایشگاه طلا سال ۱۴۰۲ و با توجه به آمار مشارکت‌کنندگان ۵۵ درصد فعالان در حوزه طراحی، ساخت، سازندگان طلا و گالری‌دارها است و ۴۵ درصد مربوط به ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، بیست‌ودوم تا بیست‌وششم خردادماه و با ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱، واقع در کمربندی شرق اصفهان میزبان علاقه‌مندان، صنعت‌گران، صاحبان کسب‌وکارها و عموم شهروندان خواهد بود.

لازم به ذکر جهت رفاه حال شهروندان گرامی و فراهم کردن امکان بازدید از این رویداد نمایشگاهی برای اقشار مختلف مردم، ساعات بازدید از این نمایشگاه در روز جمعه، بیست‌وششم خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ است.

کد خبر 666822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.