نخستین جلسه‌ تمرینی شاگردان قلعه‌نویی در بیشکک

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین جلسه‌تمرینی خود در بیشکک قرقیزستان را زیر نظر کادرفنی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از سفر به قرقیزستان، عصر امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ از ساعت ۱۹ به‌وقت محلی نخستین جلسه تمرینی خود را در بیشکک برگزار کردند.

این تمرین که آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر افغانستان نیز به حساب می‌آمد با حضور تمامی ۲۵ بازیکن برگزار شد. در ابتدای تمرین، امیر قلعه‌نویی بازیکنان را در میانه میدان جمع کرد و برای بازیکنان به صحبت پرداخت. پس از آن بخش‌های مختلف تمرین برگزار شد.

بخش اصلی تمرین را بازی درون تیمی تشکیل می‌داد که بازیکنان در عین جدیت، بازی پرنشاطی را با نظارت امیر قلعه‌نویی انجام دادند. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حین تمرین، نکات مختلف تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

بعد از انجام بازی درون تیمی، بازیکنان با دقت و نظارت سرمربی تیم ملی، تمرین گلزنی کردند و پس از آن تمرینات ایستگاهی در دستور کار شاگردان ژنرال قرار گرفت‌. بازیکنان تیم ملی پیش از حضور در ورزشگاه دولون اومورزاکوف قرقیزستان در جلسه فنی شرکت کردند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا شب _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ از ساعت ۲۱ به‌وقت محلی (۱۸:۳۰ به‌وقت تهران) در نخستین بازی خود در مرحله گروهی تورنمنت کافا به مصاف تیم ملی افغانستان می‌رود.

کد خبر 666779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.