عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ خردادماه

در این بسته خبری از افزایش ایمنی بزرگراه شهید یاسینی با احداث پهلوگاه اضطراری تا کلنگ‌زنی پروژه‌های زیربنایی برای کاهش بار ترافیکی در سنندج و ساخت آزادراه شمالی کرج شتاب گرفته است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

معوقات حقوق کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان پرداخت می‌شود

محمود بیات، سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: بخشی از معوقات حقوق کارکنان این سازمان حداکثر تا یک ماه آینده پرداخت خواهد شد.

ساخت آزادراه شمالی کرج شتاب گرفت

مهرداد کیانی، شهردار کرج تاکید کرد: ساخت آزادراه شمالی این کلانشهر با تلاش مهندسان و مجریان پروژه با هدف کمک به روان سازی ترافیک استان البرز شتاب گرفته و در روزهای آینده عملیات اتصال این آزاد راه به آزاد راه کرج - قزوین آغاز می‌شود.

پارک بازی مجهز و استاندارد حق مسلم شهروندان اردستانی است

معین مهدانیان، شهردار اردستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهر اردستان تعداد ۴ پارک شاخص دارد که وضعیت موجود آنها به هیچ عنوان قابل قبول نیست. وضعیت روشنایی پارک‌های اردستان اصلاً خوب نیست و وضعیت نیمکت‌ها و وسایل بازی از نوع قدیمی و فرسوده است.

این پل نماد توان مهندسان ایرانی است

مهرداد کیانی، شهردار کرج گفت: پل بزرگ پروژه کنارگذر شمالی کرج نماد توان و اعتبار مهندسان ایرانی خواهد بود.

افزایش ایمنی بزرگراه شهید یاسینی با احداث پهلوگاه اضطراری

مهدی نوروزی، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از احداث پهلوگاه اضطراری در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی با هدف ارتقای ایمنی ترافیک در محدوده منطقه ۱۳ خبر داد.

کمبود سرانه فضای سبز در آب‌بر

حجت‌الله شعبانی، شهردار آب‌بر گفت: آب‌بر شهر مهاجرپذیری بوده و جمعیت آن روزبه‌روز در حال افزایش است ولی محلی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان وجود ندارد.

کلنگ‌زنی پروژه‌های زیربنایی برای کاهش بار ترافیکی در سنندج

سیدانور رشیدی شهردار سنندج اظهار کرد: رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مدیریت شهری در سنندج دنبال می‌شود و در این راستا برنامه‌های کوتاه و بلندمدتی تعریف شده است.

کد خبر 666715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.