الریان قطر ۳۳ _ الکاظمه کویت ۲۶ / این‌بار خبری از باخت مصلحتی نبود تا الریان سوم آسیا شود

تیم هندبال الریان قطر با پیروزی مقابل الکاظمه کویت، به عنوان سومی رقابت‌های جام باشگاه‌های ۲۰۲۳ آسیا دست پیدا کرد و الکاظمه نیز چهارم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال الریان قطر و الکاظمه کویت امروز _شنبه بیستم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب بازی مرحله رده‌بندی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان، از ساعت ۱۵ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفتند.

رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا

بازی رده‌بندی

دیدار تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت

سالن: ۲۵ آبان - مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان اصفهان

کوبل‌داوری: خسن اسمویلوف و خوسان اسمویلوف (ازبکستان)

ترکیب تیم هندبال الریان قطر:

محمد غزل، رامی فکی، عمر الصفادی، نصرالدین مگدیچ، عبدالهادی محمد، محمد دالول، اوساما حسنی، خلیفه قدبانه، کمال‌الدین مالاش، عبدالکریم الحلو، یوسف علی، عبدالعزیز المغانی، چادلی گویزانی، امین ذکر، وائل امزوقی و حسن محمد.

سرمربی: نجیب بن‌دیر

ترکیب تیم هندبال الکاظمه کویت:

احمد الجووائید، محمد عبدالرضا، ابراهیم الامیر، مشاری الحربی، انور بن‌عبدالله، احمد النزی، احمد القتان، عبدالعزیز المسعودی، فاواز المولا، فاواز المشاری، یاسین بلکئید، احمد السولایلی، مبارک بخیت، سعد الحیدری، اوساما جزیری و محمد فراد.

سرمربی: میلوس پتروویچ

شرح نیمه‌اول:

تقابل دو تیمی که از رسیدن به فینال جام باشگاه‌های هندبال آسیا بازمانده بودند برای رده سومی و چهارمی خیلی جدی نبود اما هر دو می‌خواستند با کسب بهترین عنوان در نهایت مسابقات را ترک کنند. بازی پایاپای و نزدیک دنبال می‌شد اما نمایش بهتر بازیکنان الریان قطر باعث شد تا اختلاف دو گله میان این تیم و الکاظمه به‌وجود بیاید و در نهایت موفق شد ۱۵ بر ۱۳ حریف کویتی خود را در نیمه‌اول شکست دهد.

نتیجه نیمه‌اول: الریان قطر ۱۵ - الکاظمه کویت ۱۳

شرح نیمه‌دوم:

نیمه‌دوم باز هم با حملات الریانی‌ها آغاز شد چرا که شاگردان نجیب بن‌دیر به‌دنبال قطعی‌کردن پیروزی و رسیدن به جایگاه سومی قاره‌کهن بودند. اختلاف از دو گل ابتدا به پنج گل رسید و در ادامه بیشتر هم شد تا الکاظمه عملاً شکست را پذیرفته باشد. الریان با گل‌کردن توپ‌هایش کار الکاظمه را یک‌سره کرد و با پیروزی در بازی رده‌بندی، موفق شد به جایگاه سومی دست پیدا کند و بدین ترتیب الکاظمه هم چهارم شد.

نتیجه نیمه‌دوم (پایانی): الریان قط ۳۳ - الکاظمه کویت ۲۶

نکات ویژه:

بازیکن تیم هندبال الریان قطر در پایان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

کد خبر 666269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.