جابه‌جایی پل‌های فلزی ماشین‌رو در معابر اصلی و فرعی مهدیه

شهردار قزوین با اشاره به جابه‌جایی پل‌های فلزی ماشین‌رو در معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه گفت: این اقدام توسط پیمانکار آهن‌آلات ناحیه مهدیه و ایستگاه شماره پنج سازمان پسماند انجام و عملیات رفت‌وروب و پاکسازی زیر پل‌ها انجام شده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای عملیات تراش آسفالت کمربندی پیامبر اعظم (ص) برای روکش آسفالت به منظور رفاه حال شهروندان، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود تردد خودروها و عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی، عملیات روکش آسفالت در خیابان خرم شهرک عارف به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع توسط معاونت عمرانی منطقه چهار قزوین انجام شد.

وی افزود: ۱۳۸ مترمربع پیاده‌روسازی آسفالت در معابر اصلی و فرعی ناحیه شهید بابایی با هدف تسهیل در رفت و آمد و رفاه حال عابران پیاده در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات ترمیم ترانشه در معابر اصلی و فرعی منطقه دو قزوین با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان در دستور کار است، در این نوبت ناهمواری‌های چهارراه محمد رسول‌الله (ص) و خیابان توحید مرمت شد.

صباغی از راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: به منظور رفاه حال تاکسیرانان و ارتقای زیبایی سیما و منظر شهر، کارواش یارانه‌ای توسط سازمان تاکسیرانی دایر شده است که خدمات خود را تا پایان سال جاری با تخفیف ویژه به تاکسیرانان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: در این کارواش که در توقف‌گاه سابق اتوبوسرانی در چهارراه ولی‌عصر (عج) قرار دارد، روشویی انواع تاکسی‌های سواری با مبلغ ۲۰ هزار تومان و روشویی تاکسی‌های ون با مبلغ ۲۵ هزار تومان انجام می‌شود.

شهردار قزوین گفت: تاکسیرانان همه‌روزه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ می‌توانند برای شست‌وشوی تاکسی خود به این کارواش مراجعه کنند.

صباغی با اشاره به جابه‌جایی پل‌های فلزی ماشین‌رو در معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه افزود: این اقدام توسط پیمانکار آهن‌آلات ناحیه مهدیه و با هماهنگی ناحیه مهدیه و ایستگاه شماره پنج سازمان پسماند انجام و عملیات رفت‌وروب و پاکسازی زیر پل‌ها انجام شده است.

کد خبر 666193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.