لزوم تعیین تکلیف کارخانه فرومنگنز شهرستان بن برای افزایش اشتغال

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: حدود ۱۸ سال از اختصاص زمین برای کارخانه فرومنگنز شهرستان بن گذشته، اما بلاتکلیف رها شده است، لذا این کارخانه در راستای توسعه اشتغال‌زایی منطقه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _پنجشنبه هجدهم خردادماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تخصیص اعتبار برای بهره‌برداری از سالن ورزشی یان‌چشمه و ورودی‌های این شهر برای ایجاد میدان و بلوار ورودی ضروری است.

وی افزود: پس از گذشت حدود ۳۰ سال از کلنگ‌زنی فاضلاب شهر بن انتظار می‌رود جهت بهره‌برداری از این پروژه اعتبار ویژه اختصاص پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: حدود ۱۸ سال از اختصاص زمین برای کارخانه فرومنگنز شهرستان بن گذشته، اما بلاتکلیف رها شده است، لذا این کارخانه در راستای توسعه اشتغال‌زایی منطقه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای جاده ترانزیتی بن – داران پیش بینی شده بود، تخصیص اعتبار برای بهره‌برداری از این پروژه ضروری است.

بهارلویی سایر مطالبات شهرستان بن را تخصیص بودجه به طرح ۹۲ هکتاری در روستای حیدری، سه راهی بارده و آب طرح رضوان وردنجان، اختصاص اعتبار برای آسفالت و زیرسازی معابر روستای حیدری و پهنا و آزادگان و درخواست اتخاذ تدابیر لازم جهت احداث زیرگذر روستای لارک و ورودی شیخ شبان را مطرح کرد.

کد خبر 665906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.