الکاظمه در اندیشه هت‌تریک قهرمانی / النجمه بی‌صبرانه آماده طلسم‌شکنی

مسابقات نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا، امروز دنبال می‌شود تا هندبال‌دوستان چهره فینالیست‌های بیست‌وپنجمین دوره این رقابت‌ها را بشناسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان پس از گذشت یک‌هفته، اکنون به روزهای پایانی خود رسیده است و امروز _پنجشنبه هجدهم خردادماه ۱۴۰۲_ بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی انجام خواهد شد تا فینالیست‌های این دوره از مسابقات در سالن شش‌هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان شناخته شوند.

الکاظمه در اندیشه هت‌تریک قهرمانی / النجمه بی‌صبرانه آماده طلسم‌شکنی

ساعت ۱۵ امروز در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های الریان قطر و النجمه بحرین برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. الریان که یکی از دو نماینده قطر در این مرحله به‌شمار می‌رود، دومین تیم پرافتخار در تورنمنت فعلی نیز لقب دارد؛ الریان قطر تاکنون در تاریخ رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا به یک قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی دست پیدا کرده است و می‌تواند با چهارمین صعود به فینال، برای قهرمانی دوم آماده شود.

از طرفی النجمه بحرین که رقیب سرسختی برای الریان قطر خواهد بود طی سال‌های اخیر نتوانسته است گام یکی‌مانده به آخر را محکم بردارد و در چهارمین و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا که اتفاقاً یکی از آن‌ها در اصفهان برگزار شد، به‌ترتیب با شکست در نیمه‌نهایی، به رتبه‌های سومی و چهارمی بسنده کرد. از همین‌رو النجمه به‌دنبال از بین بردن این طلسم است تا بتواند در ایران به فینال صعود و برای فتح جام قهرمانی تلاش کند.

در دومین بازی نیز دو رقیبی با یکدیگر رودررو می‌شوند که هرکدام پتانسیل صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی را دارند. ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان تیم‌های الدحیل قطر و الکاظمه کویت به‌مصاف یکدیگر می‌روند. الدحیل قطر در بیست‌وسومین دوره جام باشگاه‌های هندبال آسیا طعم قهرمانی را چشیده است و پس از یک دوره، می‌خواهد قهرمانی‌اش را در قاره‌کهن باز هم تکرار کند.

الکاظمه در اندیشه هت‌تریک قهرمانی / النجمه بی‌صبرانه آماده طلسم‌شکنی

اما حریف الدحیل نیز دست‌وپا بسته نیست. الکاظمه از دو مرتبه صعود به دیدار پایانی، دو قهرمانی در تاریخ جام باشگاه‌های هندبال آسیا به دست آورده است؛ آن‌ها نخستین قهرمان تاریخ این مسابقات در آسیا محسوب می‌شوند و علی‌رغم اینکه شاید پیش‌بینی می‌شد از گروه خود هم صعود نکنند و اکنون هم هندبال‌دوستان شانس زیادی برای آن‌ها قائل نیستند، می‌توانند یک پای فینال باشند.

الکاظمه اگرچه با روزهای اوج خود فاصله دارد اما تیم باپیشینه‌ای است و می‌خواهد با سومین صعود به فینال، در قهرمانی جام باشگاه‌های هندبال آسیا هت‌تریک کند.

کد خبر 665869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.