برای هدایت ذوب‌آهن به باشگاه برنامه داده‌ام / منتظر تصمیم نهایی هیئت‌مدیره هستم

مربی و کاپیتان سابق باشگاه ذوب‌آهن گفت: توضیح زیادی نمی‌توانم بدهم اما اگر بخواهم کلی بگویم، قرار است شنبه تکلیف سرمربی تیم ذوب‌آهن مشخص شود. از من نیز برای هدایت ذوب‌آهن برنامه خواسته شده است و هیئت‌مدیره روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای اخیر صحبت‌های زیادی پیرامون انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل آتی مطرح شده است. از سویی حمایت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از مهدی تارتار را شاهد بودیم و از سوی دیگر گزینه‌هایی برای هدایت تیم ذوب‌آهن از سوی رسانه‌ها مطرح شد که در بین این اسامی نام قاسم حدادی‌فر، بازیکن سابق ذوب‌آهن به چشم می‌خورد. حدادی‌فر که در روزهای گذشته هرگونه مذاکره با باشگاه برای قبول هدایت ذوب‌آهن در لیگ بیست‌وسوم را رد کرده بود حالا با تأیید ارائه برنامه به هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد منتظر تصمیم نهایی از سوی مدیران ذوب‌آهن است.

شنبه تکلیف سرمربی تیم ذوب‌آهن مشخص شود

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر سرمربی‌گری این تیم اظهار کرد: توضیح زیادی نمی‌توانم بدهم اما اگر بخواهم کلی بگویم قرار است شنبه تکلیف سرمربی تیم ذوب‌آهن مشخص شود. از من نیز برای هدایت ذوب‌آهن برنامه خواسته شده است و هیئت‌مدیره روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی افزود: از گزینه‌های دیگر بی‌خبرم و حتی نمی‌دانم مهدی تارتار در بین گزینه‌ها است یا خیر اما با من صحبت‌هایی شد و من هم برنامه‌ام را به باشگاه اعلام کردم و منتظر تصمیمات نهایی هستم.

از فنی‌ترین افراد برای حضور در کادر تیم استفاده می‌کنم

کاپیتان سابق ذوب‌آهن درباره جزئیات برنامه خود تصریح کرد: نمی‌توانم به صورت جزئی درباره برنامه‌ام برای فصل آینده ذوب‌آهن سخن بگویم اما در این حد می‌گویم که برنامه‌ای هدفمند به باشگاه ارائه داده‌ام و مطمئن باشید از فنی‌ترین افراد برای حضور در تیم استفاده می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نظر هیئت‌مدیره باشگاه و کارخانه درخصوص حضور او در تیم مثبت است، تصریح کرد: صحبت زیادی با مسئولان باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن نداشته‌ام. تصمیم‌گیرنده نهایی آنها هستند و من این روزها فقط با مدیرعامل باشگاه و هیئت‌مدیره در ارتباط بوده‌ام.

با محرم برای برنامه‌ام مشورت کردم

حدادی‌فر درخصوص هواداران ذوب‌آهن و حمایت آنها از وی افزود: در این مدت از گوشه و کنار حمایت‌های هواداران را می‌دیدم یا مواردی به اطلاعم می‌رسید که حس بسیار خوبی گرفتم. آن‌ها واقعاً مرا شرمنده کرده‌اند.

حدادی‌فر درباره مشورت با محرم نویدکیا برای ارائه برنامه سرمربی‌گری تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: برای تدوین برنامه‌ام با او در ارتباط بودیم و درخصوص مسائل مختلف از نویدکیا مشورت گرفته‌ام. محرم بهترین نمایش را در سپاهان داشت و جای هیچ حرفی را باقی نگذاشت. فوتبال سپاهان در زمان محرم فزیبا و رو به جلو بود و اگر سرمربی ذوب‌آهن شدم، به‌طور قطع از او کمک خواهم گرفت.

کد خبر 665735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.