آغاز عملیات حفاری پروژه فاضلاب مسکن مهر

شهردار دهاقان گفت: پروژه فاضلاب مسکن مهر طی چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید، با اجرای این طرح پنج هزار نفر از ساکنان مسکن مهر از معضل فاضلاب نجات پیدا می‌کنند و آب پساب فاضلاب در بخش فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نادر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری به منظور دفع فاضلاب مسکن مهر شهر دهاقان در ابتدا چاه‌های جذبی ایجاد کرده بود که به مرور زمان زهکشی شد، در گذشته دو ساعت پس از هر بار تخلیه فاضلاب مجتمع‌های مسکونی، چاه‌ها پر و آب پس زده می‌شد.

وی افزود: به منظور رفع این معضل دوساله که گریبان‌گیر ساکنان مسکن مهر دهاقان است، پیگیری‌هایی انجام دادیم و مقرر شد با همکاری اداره راه و شهرسازی و اداره آب و فاضلاب دهاقان این معضل رفع شود.

شهردار دهاقان خاطرنشان کرد: مقرر شده است شهرداری حفاری مسیر انتقال فاضلاب را انجام دهد و اداره آب و فاضلاب و راه و شهرسازی نسبت به لوله‌گذاری و نصب پکیج اقدام کند.

بدریان با بیان اینکه در فاصله یک کیلومتری مسکن مهر پکیج ساخته می‌شود تا فاضلاب را دفع کند، گفت: شهرداری از محل بودجه ۱۴۰۲ برای اجرای پروژه فاضلاب مسکن مهر اعتبار تخصیص داده است.

وی افزود: این پروژه با حمایت فرماندار و شورای اسلامی شهر طی چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید و پنج هزار ساکنان مسکن مهر از معضل فاضلاب شهری نجات پیدا می‌کنند، با اجرای این پروژه، آب پساب فاضلاب در بخش فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، دهاقان مرکز شهرستان دهاقان در استان اصفهان است که در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب‌غربی کلان‌شهر اصفهان قرار دارد.

کد خبر 665421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.